הזמר והיוצר יחיאל ליכטיגר, מנכדיו של האדמו"ר בעל ה"תפארת שלמה" מראדומסק זי"ע, משיק בימים אלו ניגון שבת חדש ומרגש בשם "רברבין", על מילות הפיוט הנודע "י-ה ריבון עלם ועלמיא" המושר בשולחנות השבת בבתי ישראל מדורי דורות.
הלחן החדש נושא עמו את הניחוח החסידי המיוחד של בית ראדומסק, ומשלב רגש, דבקות וגעגוע לעולמה הרוחני של השבת. את הניגון הלחין ליכטיגר בעצמו ברגעים מיוחדים ומעוררי השראה, בעת ששהה על ציונו הקדוש של זקנו הגדול, בעל ה"תפארת שלמה" זי"ע, בעיר ראדומסק שבפולין.
לדברי ליכטיגר, הרעיון והלחן נולדו מתוך תחושת התעלות ורצון להתחבר לשורשים הרוחניים של שושלת ראדומסק המפוארת. "עמדתי ליד הציון הקדוש, ובתוך רגעים של התבוננות ותפילה החלו המילים לקבל מנגינה משלהן. הרגשתי כאילו הניגון פשוט יורד מלמעלה", הוא מספר.
עוד באתר:
קרדיטים:
לחן: יחיאל ליכטיגר
מילים: פיוט י-ה ריבון
עיבוד: יונתן בלוי
גיטרות: אביב מור
כלי נשיפה: נחמן צוקר
מיקס: אבי ריימי
עיצוב עטיפה: אוליגרף
























