פרויקט המוזיקה החדש 'א חתן אין בני ברק' (חתן בבני ברק), הנרקם במסגרת פרק קונספט בסדרת 'א חתונה אין בני ברק' של מקהלת 'מלכות', אושי לנדסמן וגדולי הזמר החסידי, מתקרב לישורת האחרונה וצפוי לראות אור כבר בתקופה הקרובה, בעזרת ה'.
לקראת סיומה של עונת החתונות ולרגל שמחת נישואי בתו של מנצח המקהלה, פנחס ביכלר, משיקים היוצרים את הסינגל הראשון מתוך הפרויקט – "בגלל אבות", הלהיט החדש-ישן שכובש בתקופה האחרונה את רחבות הריקודים. את הלחן חיבר כ"ק האדמו"ר בעל ה'נחלת דן' ממודז'יץ זי"ע.
בביצוע משתתפים אהרלה סמט, מנדי וייס, יואלי קליין, יוסל לייפער, מוטי גולדמן ואושי פרוש. על העיבוד המוזיקלי חתום נפתלי לנדסמן ממקהלת 'מלכות'.
עוד באתר:
את עיצוב העטיפה יצר מאיר קליין – זעירא, על הנפשת הקליפ אחראי זאבי הלר, ואת הפקת הפרויקט מוביל אברהם יצחק שידלא.
























