
כוחות הביטחון רשמו השבוע הישג משמעותי במאבק בטרור ביהודה ושומרון, לאחר שעצרו את המחבל שביצע את פיגוע הירי בדהרייה שבהר חברון, שבו נפצע לוחם צה"ל באורח קשה לפני כשבועיים. במערכת הביטחון רואים במעצר חלק ממאמץ מתמשך לסגור מעגל עם מבצעי פיגועים ולמנוע מתקפות נוספות.
במקביל, לוחמי יחידת דובדבן ביצעו פעילות מיוחדת שבמהלכה חוסל מחבל שעסק בסחר באמצעי לחימה. המבצע הצטרף לשורת פעולות התקפיות שבוצעו בימים האחרונים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון נגד תשתיות טרור וגורמים המעורבים בפעילות עוינת.
על פי נתוני צה"ל, במהלך השבוע האחרון עצרו הכוחות למעלה מ-110 מחבלים. בין העצורים נמנים סוחרי אמצעי לחימה, פעילי חמאס, מחזיקי נשק בלתי חוקי וכן חשודים במעורבות בהשלכת אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון ואזרחים.
עוד באתר:
במסגרת המבצעים אותרו והוחרמו למעלה מעשרה כלי נשק, ובהם אקדחים, רובי M-16 וכלי נשק מאולתרים מסוג "קרלו". בנוסף נתפסו חלקי נשק, תחמושת, ציוד צבאי, חומרי הסתה ושבעה רחפנים שעל פי ההערכה נועדו לשמש לפעילות טרור. בצה"ל הדגישו כי הפעילות לסיכול הטרור ברחבי יהודה ושומרון תימשך במטרה להגן על ביטחון אזרחי ישראל וכוחות הביטחון.























