עשרות מפגינים חילונים הגיעו היום לאזור הכניסה לבני ברק ברח' כהנמן, וחסמו את הכביש בשעות העמוסות של ערב שבת, כאשר אלפי תושבים בדרכם אל העיר וממנה לקראת השבת, מה שהוביל לעומסי תנועה כבדים ולשיבושים משמעותיים באזור. לדברי המפגינים, מדובר בתגובת נגד לשיירות המחאה שהתקיימו השבוע ברחבי הארץ וגרמו לפקקים בצירים רבים.
בעקבות החסימה, הכניסה לעיר עמדה במשך זמן ממושך כמעט ללא תנועה, וכלי רכב רבים השתרכו בפקקים ארוכים.
רבים הצביעו גם על אכיפה בלתי שוויונית מצד המשטרה. לדבריהם, בעוד שבהפגנת הפלג הירושלמי בשבוע שעבר הופעלו אמצעי אכיפה תקיפים נגד המפגינים באופן מיידי, כולל אלימות חסרת מעצורים וקריעת בגדים, הפעם אפשרו השוטרים למפגינים לחסום את הכניסה לעיר למשך זמן ממושך, ללא פינוי מיידי של הציר.
עוד באתר:
בהמשך האירוע החלה המשטרה להסדיר את התנועה באמצעות שוטר שעמד בצומת והכווין את הנהגים, ולאחר זמן נפתחה הכניסה מחדש לכלי רכב, באופן חלקי. לאחר מכן, מארגני המחאה אף קראו למשתתפים להישמע להוראות השוטרים, והעומסים החלו להתפזר בהדרגה, כאשר ההמונים ממהרים ליעדם לקראת השבת המתקרבת.























