
המשטרה הודיעה היום כי ארבעה תושבי ערד נעצרו בחשד למעורבות בתקיפת חסידי גור בעיר. מדובר באירוע אלים שהתרחש ביום רביעי, כאשר החסידים היו בדרכם להשתתף בשיירת המחאה נגד גל המעצרים הנפשע שפוגע בלומדי התורה, ובמהלכו הותקפו בידי תושבים חילונים.
לאחר קבלת הדיווח הוזעקו למקום שוטרי תחנת ערד, שפעלו להשבת הסדר והחלו באיסוף ממצאים ובחקירת נסיבות האירוע. במקביל בוצעו פעולות לאיתור המעורבים, שהובילו היום למעצרם של ארבעה חשודים, כולם תושבי העיר.
במשטרה מסרו כי החשודים נעצרו בחשד למעורבות בתקיפה והועברו להמשך חקירה בתחנת המשטרה. החקירה נמשכת, ובמסגרתה נבדקות כלל נסיבות האירוע והמעורבות של כל אחד מהחשודים.
עוד באתר:
גורמים בעיר הביעו סיפוק מהמעצרים, אך הדגישו כי יש להבטיח טיפול נחוש בכל גילוי של אלימות כלפי חרדים. לדבריהם, תקיפת אזרחים בשל השתייכותם לקהילה החרדית היא אירוע חמור המחייב מיצוי דין מלא עם האחראים, לצד נקיטת צעדים שימנעו הישנות של מקרים דומים בעתיד.
























