
העצרת ההמונית שתוכננה להתקיים מחר על ידי ישיבת מיר בירושלים – בוטלה. ההחלטה התקבלה בעקבות שחרורו של תלמיד הישיבה שהיה עצור בכלא 10, לאחר מאמצים שניהלו חברי הכנסת של דגל התורה מול הגורמים הרלוונטיים.
כזכור, ביום חמישי פרסמנו לראשונה ב'אמס' כי כלל בתי המדרש של הישיבה הגדולה בעולם עתידים להפסיק את סדרי הלימוד ביום ראשון בשעה 12:15, כאשר רבבת הלומדים הייתה אמורה לצאת לעצרת תפילה וזעקה בכיכר זוועהיל ולאורך רחוב שמואל הנביא, בראשות ראשי הישיבה. התכנון היה לסיים את המעמד בשעה 13:00, עם סיום סדר א'.
ההחלטה על קיום העצרת התקבלה לאחר התייעצות שקיים ראש הישיבה, הגאון רבי אליעזר יהודה פינקל, עם גדולי ישראל מרן הגאון רבי דב לנדו ומרן הגאון רבי משה הלל הירש, בעקבות מעצרו המתמשך של תלמיד הישיבה.
עוד באתר:
אלא שכעת, לאחר שהבחור שוחרר מכלא 10 בסיוע חברי הכנסת של דגל התורה, התייתר הצורך בקיום עצרת המחאה והתפילה. בעקבות ההתפתחות הוחלט בישיבה לבטל את המעמד, והלימודים יימשכו כסדרם.
























