אמן הרגש החסידי מוטי ויזל (ילד הפלא הדימוס אהרן הלוי) חגג ביום חמישי האחרון את בר המצווה לבנו הבכור, ארי, באולמי ווגשל בבני ברק. במהלך האירוע המרגש עצר ויזל את החגיגה, עלה לבמה ושיתף את המשתתפים בנס גדול שחווה יומיים בלבד קודם לכן, כאשר במהלך קומזיץ שבו הופיע נכווה בפניו מלהבת אש שהתלקחה מול עיניו.
בדבריו סיפר כי שמחת בר המצווה הפכה גם ל"מעין סעודת הודיה". "הייתי לפני יומיים בקומזיץ, גם סיום והוקרה ללומדי תורה. שרנו שלוש שעות בדביקות, ודיברתי על חבר שלי שעבר סיפור טרגי, שהבת שלו נשרפה לפני חודשיים. סיפרתי כמה הכול הפיך, ואז תוך כמה דקות חטפתי לבה של אש לתוך הפנים והפנים שלי פשוט בערו", שחזר.
ויזל הוסיף: "בשניות האלה שראיתי שחור בעיניים ולא ידעתי מה קורה, הייתי בטוח שאני כבר לא רואה, ולא חלמתי שאני אזכה לעשות את הבר מצווה של ארי בזמן. אודה ה' מאוד בפי. אל תחשבו שמה שאתם רואים – זה הכול תחפושת; עם מגבון אחד אפשר לדעת את האמת". לדבריו, הוא נאלץ להתאפר בכמות גדולה של מייקאפ כדי להסתיר את הכוויות והצלקות שנותרו בפניו.
עוד באתר:
בהמשך הודה לכל המשתתפים ואמר: "גם אם קורה משהו, אפשר למצוא את החסדים מסביב. נשרפתי, אני עם מייקאפ והכול, אבל ברוך ה' נשארו לי עיניים, נשארתי שלם. זה יכול היה להיות הרבה יותר גרוע. רק להודות. לא אמרתי 'אוף' אחד בכל הימים האלו, לא אני, לא אשתי ולא ילדיי, ברוך ה'. צריך להתפלל. יצאתי בזול, ברוך ה'".
את הערב חתם קומזיץ מיוחד של שירי הודיה לה', שבו השתתפו מוטי ויזל, חתן בר המצווה ארי ויזל והאח הגדול ברוך ויזל. שלושתם ביצעו יחד שירי הודיה, והאירוע נמשך אל תוך שעות הלילה באווירה מרוממת של שמחה, הודיה והתרגשות.
אל השמחה נהרו בכירי תעשיית המוזיקה לאחל ולברך.























