
בשורות טובות לאחר שלושה ימי חיפושים: הנעדר ישראל מרדכי שטרן מבני ברק אותר הבוקר סמוך למודיעין עילית, כשהוא בריא ושלם. מהמשטרה נמסר כי הנעדר אותר, והודו לציבור על הסיוע בפרסום.
הצעיר, כבן 25, נעלם ביום חמישי האחרון מאזור בני ברק, ומאז נערכו אחריו חיפושים נרחבים בהשתתפות מאות מתנדבים, יחידות איתור, כוחות משטרה ומתנדבי הצלה.
בשעות הבוקר המוקדמות התקבל במוקדי החירום דיווח מאזרח על אדם שעונה לתיאור שהופץ, באזור יער סמוך למודיעין עילית. כוחות מהיחידה לאיתור נעדרים ומיחידת הג'יפים של זק"א ת"א הוזנקו למקום, ואיתרו את שטרן כשהוא בהכרה ותשוש.
עוד באתר:
קמב"ץ זק"א תל אביב, יחיאל גולדמן, סיפר: "הבוקר בשעות המוקדמות התקבל דיווח במוקד זק"א מאזרח על אדם שעונה על התיאור שהופץ ביער סמוך למודיעין עילית. הכוחות הוקפצו לאזור ואיתרו את הנעדר כשהוא בהכרה ותשוש".
גם ביחידת הכלבנים לישראל עדכנו על "סוף טוב לחיפושים", וציינו כי מתנדבי יכ"ל פעלו ברציפות במשך כל השבת, ללא חזרה הביתה, עד לאיתור הנעדר. בארגון הודו למאות המחפשים שפעלו במסירות ובשיתוף פעולה בין כלל הכוחות.
גולן חבני, מפקד יחידת הג'יפים, הוסיף כי מתנדבי היחידה הוקפצו כבר מסוף השבוע האחרון וסרקו שטחים נרחבים באמצעות רכבי שטח ורחפנים. לדבריו, "ברוך השם, הבוקר הוא אותר כשהוא בהכרה מלאה".
החיפושים נמשכו ימים ארוכים, עד שבחסדי שמים אותר הנעדר סמוך למודיעין עילית. בארגוני החירום וההצלה הודו לציבור על הערנות, שיתוף הפעולה והסיוע בפרסום שהובילו לסיום הטוב של האירוע.
























