צהודיע כי חיסל במהלך השבת מספר מחבלים חמושים בשתי זירות שונות — בדרום לבנון ובדרום סוריה — במסגרת הפעילות להסרת איומים על כוחות צה"ל ועל אזרחי ישראל.
בדרום לבנון, כוחות יחידת אגוז בפיקוד אוגדה 36 זיהו מספר מחבלי חיזבאללה חמושים ב־RPG, שפעלו במרחב נבטיה, סמוך למרחב הביטחוני שבו פועלים כוחות צה"ל.
עוד באתר:
מיד לאחר הזיהוי, חיל האוויר תקף בהכוונת הכוחות בשטח וחיסל את המחבלים ואת המבנה שממנו פעלו. בצה"ל אומרים כי התקיפה בוצעה במטרה להסיר איום מיידי על הכוחות. בתקיפה נוספת באותו מרחב, כוחות היחידה הרב־מימדית השמידו משגר של חיזבאללה, שלפי צה"ל היווה איום על כוחותינו.
במקביל, בדרום סוריה, כוחות חטיבת עציוני בפיקוד אוגדה 210 חיסלו מספר מחבלים חמושים שפעלו במרחב האבטחה.
מדובר צה"ל נמסר כי הצבא לא יאפשר לחיזבאללה לפגוע באזרחי ישראל ובכוחות צה"ל, וימשיך לפעול להסרת איומים. עוד נמסר כי צה"ל ימשיך לפעול גם במרחב האבטחה בדרום סוריה כדי למנוע כל איום על ישראל ועל כוחותיה.
























