
צה״ל הודיע כי חיסל ברצועת עזה שני מחבלי חמאס בכירים, שפעלו בתקופה האחרונה לקידום מתווי טרור נגד כוחות צה״ל והיוו איום מיידי על הלוחמים.
באחת התקיפות, שבוצעה בשבוע שעבר במרחב שאטי, חוסל עבד אלרחמן מאהר עבד אלכרים זיאדה, מפקד חוליית מחבלי נוחבה בזרוע הצבאית של חמאס.
לפי דובר צה״ל, זיאדה השתתף בטבח 7 באוקטובר, פשט לשטח מדינת ישראל יחד עם מחבלי חמאס, ובמהלך הטבח בזז כלי רכב צה״לי והעביר אותו לתוך שטח רצועת עזה.
עוד באתר:
באותו יום ביצע צה״ל תקיפה נוספת במרחב חאן יונס, שבה חוסל כמאל מוחמד חמדאן נגאר, ראש יחידת מנהור במרחב חאן יונס בזרוע הצבאית של חמאס.
בצה״ל אומרים כי שני המחבלים פעלו לאורך המלחמה נגד כוחות צה״ל, ובפרט בתקופה האחרונה ניסו לקדם מתווי טרור נוספים נגד הכוחות הפועלים ברצועה. התקיפות, כך נמסר, בוצעו באופן מדויק לאחר שהמחבלים הוגדרו כאיום מיידי על הכוחות.
בפיקוד הדרום מדגישים כי כוחות צה״ל פרוסים במרחב בהתאם להסכם, אך ימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי על הלוחמים ועל אזרחי ישראל.
























