צה״ל ושב״כ חיסלו במרכז רצועת עזה את מנצור סאמי מחמוד שחתות, מפקד המשטרה הימית של מחנות המרכז בארגון הטרור חמאס. התקיפה בוצעה שלשום, יום שישי, לאחר שבמערכת הביטחון זיהו כי שחתות פועל בתקופה האחרונה לקידום מתווי טרור נגד כוחות צה״ל הפרוסים ברצועה.
יחד עם שחתות חוסלו בתקיפה שני מחבלים נוספים, ששימשו גם הם כמפקדים במשטרה הימית של חמאס. בצה״ל ובשב״כ מציינים כי המשטרה הימית פועלת תחת הזרוע הצבאית של חמאס, ומקדמת ומכוונת מתווי טרור נגד כוחות צה״ל ומדינת ישראל.

עוד באתר:
לפי ההודעה המשותפת לדובר צה״ל ולדוברות שב״כ, שחתות ושני המחבלים הנוספים נעו ברכב כשהם חמושים באמצעי לחימה. בשל כך הוגדרו כאיום על הכוחות בשטח וחוסלו בתקיפה מדויקת.
במערכת הביטחון מדגישים כי גם תחת ההסכם, כוחות צה״ל בפיקוד הדרום פרוסים במרחב וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי על הלוחמים ועל אזרחי ישראל.























