
מארגני הפגנה ניאו-נאצית בלונדון הודיעו כי בכוונת לקיים טקס של 'שריפת התלמוד' באזור בו מתגוררים יהודים בעוד כמה שבועות.
מארגני ההפגנה שומרים את מיקום ההפגנה בסוד וזאת בכדי למנוע מהמשטרה המקומית לפעול נגד ההפגנה ונגד הטקס המזעזע של שריפת התלמוד.
ג'שוע בונהיל, ממארגני ההפגנה, כתב כי "ספרי התלמוד ישרפו במהלך ההפגנה בשל הגזענות שבתלמוד", לדבריו, "שהעם האנגלי יגלה סולידריות עם הערבים הסובלים תחת השלטון של המדינה המושחתת והבלתי חוקית האחראית על פשעי מלחמה מחרידים".
עוד באתר:
























