
עיניים פקוחות: דובר צה"ל משחרר הערב (חמישי) לפרסום את תיעוד, מחבלי דעא"ש נכנסים לשטח ישראל, וסריקות חיילי צה"ל לאחר חיסולם של כל שבעת המחבלים. מדובר במקרה ראשון בו מחבלי געא"ש מסוריה מתקרבים לגדר ישראל באופן שכזה, הדבר קורא לאור השמדת כח דעא"ש באזור והתפזרות המחבלים.
כזכור, אמש (רביעי), סביב השעה עשר וחצי, זיהו תצפיתנים של צה"ל מספר מחבלים שעושים את דרכם במובלעת בדרום הגולן שטח ישראל. כלי טיס של חיל האוויר תוקף את החוליה והצבא נערך לסריקות באיזור התקיפה.
הסריקות נערכות הבוקר (חמישי) במהלך החיפושים מגלים הכוחות את שבעת המחבלים שחוסלו כשלצידם אפודים, חמישה כלי נשק מסוג קלצ'ניקוב ורימונים.
עוד באתר:
ככל הידוע, כל שבעת המחבלים שחוסלו היו שייכים לארגון המדינה האיסלמית דעא"ש ובצה"ל טוענים כי על החוליה הזו היו תצפיות מזה זמן. "העובדה שהיו בשטח ששייך לישראל אם כי לא בתוכה, הביאה לתקיפת החולייה ולהריגתם", אומרים בצה"ל.
























