

הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו ביקר היום את פצועי המלחמה המאושפזים בדרגות פציעה שונות במרכז הרפואי שמיר אסף הרופא יחד עם ד"ר אסנת לבציון קורח, מנהלת המרכז הרפואי וד"ר דניאל טרוצקי סגנה וחיזק את משפחותיהם בתפילה לרפואה שלמה והחלמה מהירה. הרב שיבח וחיזק את ידי הצוותים הרפואיים בשמיר על עבודתם המקצועית והמסורה והתרשם מבית חולים החירום, שנפתח בעקבות הלחימה בדרום, אליו הועברו מטופלים רבים המוגבלים בתנועה


ומיהו "בחור טוב"
פרסום ראשון
נוכל נותר נוכל
בדרך למשבר נוסף?
אחרי הפגיעות
אלפים נתקעו
בנט ממשיך להתרסק
עימות חריף
אחרי שנה
מעדני הפרשה
נחבא אל הכלים
תפנית בבית המשפט
ב-90 יום
השוטר התחנן
הטור השבועי
כלא 10
סמוטריץ' לא מבין
ראיתם אותו?
מהחטיפה ועד ההכרזה
מצמרר