
האזינו
יו"ר מנהלת ההתנתקות לשעבר יונתן בשיא בראיון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "הייתי היום במנהלת תקומה וניסיתי לסייע להם. ברור שיש שוני גדול. עכשיו צריך לשכנע אנשים לחזור לעזה וזה לא יהיה פשוט". על המשפחות המפונות הוא אומר: "הבעיה היא לא תקציבית. צריך להבין שאנשים נמצאים במצוקה גדולה. צריך לוודא שקהילות לא יתפוררו. המצב באמת מאוד קשה ויש לאנשים טראומה מאוד גדולה"


האזינו
נחבא אל הכלים
תיעודים מהשטח
ומיהו "בחור טוב"
לא נשתוק!
כל הפרטים
המעצר והתנאים
למען עצורי עולם התורה
כלא 10
מצמרר
נוכל נותר נוכל
"גם מי שלא לומד"
סמוטריץ' לא מבין
השוטר התחנן
מסר לממשלה!
מהחטיפה ועד ההכרזה
המשבר מחריף
בתוך הפקקים
עד כאן!
די לשתיקה!
כך נחשפה ההברחה