
האזינו
יו"ר מנהלת ההתנתקות לשעבר יונתן בשיא בראיון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "הייתי היום במנהלת תקומה וניסיתי לסייע להם. ברור שיש שוני גדול. עכשיו צריך לשכנע אנשים לחזור לעזה וזה לא יהיה פשוט". על המשפחות המפונות הוא אומר: "הבעיה היא לא תקציבית. צריך להבין שאנשים נמצאים במצוקה גדולה. צריך לוודא שקהילות לא יתפוררו. המצב באמת מאוד קשה ויש לאנשים טראומה מאוד גדולה"


האזינו
לא נשתוק!
חילופי הירי במונטריאול
אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם
סמוטריץ' לא מבין
מרתק ומחזק
הפיגוע במונטריאול
אבל כבד
מאבק עולם התורה
צפו בתיעוד החיסול
גולדקנופף פנה למפכ"ל
יום רביעי
הרוצח חופשי
צפו בתיעוד
דיון סוער
תיעוד מהרפת
מחאה סוערת
רגעי אימה
צעד דרמטי
המעצר והתנאים
בושה וחרפה