
האזינו
יו"ר מנהלת ההתנתקות לשעבר יונתן בשיא בראיון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "הייתי היום במנהלת תקומה וניסיתי לסייע להם. ברור שיש שוני גדול. עכשיו צריך לשכנע אנשים לחזור לעזה וזה לא יהיה פשוט". על המשפחות המפונות הוא אומר: "הבעיה היא לא תקציבית. צריך להבין שאנשים נמצאים במצוקה גדולה. צריך לוודא שקהילות לא יתפוררו. המצב באמת מאוד קשה ויש לאנשים טראומה מאוד גדולה"


האזינו
בנט ממשיך להתרסק
ומיהו "בחור טוב"
נוכל נותר נוכל
מהחטיפה ועד ההכרזה
בדרך למשבר נוסף?
מעדני הפרשה
ב-90 יום
תפנית בבית המשפט
כלא 10
סמוטריץ' לא מבין
אחרי שנה
נחבא אל הכלים
ראיתם אותו?
אחרי הפגיעות
עימות חריף
מצמרר
אלפים נתקעו
הטור השבועי
פרסום ראשון
השוטר התחנן