
האזינו
יו"ר מנהלת ההתנתקות לשעבר יונתן בשיא בראיון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "הייתי היום במנהלת תקומה וניסיתי לסייע להם. ברור שיש שוני גדול. עכשיו צריך לשכנע אנשים לחזור לעזה וזה לא יהיה פשוט". על המשפחות המפונות הוא אומר: "הבעיה היא לא תקציבית. צריך להבין שאנשים נמצאים במצוקה גדולה. צריך לוודא שקהילות לא יתפוררו. המצב באמת מאוד קשה ויש לאנשים טראומה מאוד גדולה"


האזינו
ב-90 יום
מצמרר
אלפים נתקעו
הטור השבועי
סמוטריץ' לא מבין
נוכל נותר נוכל
אחרי שנה
אחרי הפגיעות
כלא 10
מהחטיפה ועד ההכרזה
ראיתם אותו?
ומיהו "בחור טוב"
השוטר התחנן
בדרך למשבר נוסף?
נחבא אל הכלים
מעדני הפרשה
פרסום ראשון
עימות חריף
בנט ממשיך להתרסק
תפנית בבית המשפט