
האזינו
יו"ר מנהלת ההתנתקות לשעבר יונתן בשיא בראיון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "הייתי היום במנהלת תקומה וניסיתי לסייע להם. ברור שיש שוני גדול. עכשיו צריך לשכנע אנשים לחזור לעזה וזה לא יהיה פשוט". על המשפחות המפונות הוא אומר: "הבעיה היא לא תקציבית. צריך להבין שאנשים נמצאים במצוקה גדולה. צריך לוודא שקהילות לא יתפוררו. המצב באמת מאוד קשה ויש לאנשים טראומה מאוד גדולה"


האזינו
אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם
מחאת ענק
המשבר מחריף
בושה וחרפה
רגעי אימה
כך נחשפה ההברחה
איראן חוגגת ולועגת
"אלה ברכב"
המעצר והתנאים
גולדקנופף פנה למפכ"ל
צעד דרמטי
לא נשתוק!
אבל כבד
הרוצח חופשי
מאבק עולם התורה
צפו בתיעוד החיסול
הפיגוע במונטריאול
סמוטריץ' לא מבין
יום רביעי
צפו בתיעוד