
האזינו
יו"ר מנהלת ההתנתקות לשעבר יונתן בשיא בראיון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "הייתי היום במנהלת תקומה וניסיתי לסייע להם. ברור שיש שוני גדול. עכשיו צריך לשכנע אנשים לחזור לעזה וזה לא יהיה פשוט". על המשפחות המפונות הוא אומר: "הבעיה היא לא תקציבית. צריך להבין שאנשים נמצאים במצוקה גדולה. צריך לוודא שקהילות לא יתפוררו. המצב באמת מאוד קשה ויש לאנשים טראומה מאוד גדולה"


האזינו
אחרי שנה
ומיהו "בחור טוב"
כלא 10
תיעודים מהשטח
בנט ממשיך להתרסק
ב-90 יום
השוטר התחנן
בדרך למשבר נוסף?
סמוטריץ' לא מבין
מסר לממשלה!
די לשתיקה!
נוכל נותר נוכל
פרסום ראשון
מצמרר
מהחטיפה ועד ההכרזה
המעצר והתנאים
הטור השבועי
נחבא אל הכלים
עד כאן!
תפנית בבית המשפט