
האזינו
יו"ר מנהלת ההתנתקות לשעבר יונתן בשיא בראיון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "הייתי היום במנהלת תקומה וניסיתי לסייע להם. ברור שיש שוני גדול. עכשיו צריך לשכנע אנשים לחזור לעזה וזה לא יהיה פשוט". על המשפחות המפונות הוא אומר: "הבעיה היא לא תקציבית. צריך להבין שאנשים נמצאים במצוקה גדולה. צריך לוודא שקהילות לא יתפוררו. המצב באמת מאוד קשה ויש לאנשים טראומה מאוד גדולה"


האזינו
מהחטיפה ועד ההכרזה
המעצר והתנאים
עד כאן!
ומיהו "בחור טוב"
למען עצורי עולם התורה
ב-90 יום
סמוטריץ' לא מבין
מסר לממשלה!
זו רק ההתחלה
תפנית בבית המשפט
מצמרר
נוכל נותר נוכל
פרסום ראשון
כלא 10
כך נחשפה ההברחה
נחבא אל הכלים
השוטר התחנן
די לשתיקה!
בדרך למשבר נוסף?
תיעודים מהשטח