
האזינו
יו"ר מנהלת ההתנתקות לשעבר יונתן בשיא בראיון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "הייתי היום במנהלת תקומה וניסיתי לסייע להם. ברור שיש שוני גדול. עכשיו צריך לשכנע אנשים לחזור לעזה וזה לא יהיה פשוט". על המשפחות המפונות הוא אומר: "הבעיה היא לא תקציבית. צריך להבין שאנשים נמצאים במצוקה גדולה. צריך לוודא שקהילות לא יתפוררו. המצב באמת מאוד קשה ויש לאנשים טראומה מאוד גדולה"


האזינו
ומיהו "בחור טוב"
נוכל נותר נוכל
עד כאן!
כל הפרטים
למען עצורי עולם התורה
רגעי אימה
תיעודים מהשטח
כך נחשפה ההברחה
המעצר והתנאים
המשבר מחריף
כלא 10
גולדקנופף פנה למפכ"ל
לא נשתוק!
מחאת ענק
די לשתיקה!
מסר לממשלה!
צפו בתיעוד החיסול
"אלה ברכב"
סמוטריץ' לא מבין
מצמרר