
האזינו
אל"מ במיל' ד"ר משה אלעד במהדורה המרכזית: "אפשר להעתיק את המנגנון מיו"ש לעזה, השאלה אם כדאי. עמדתי היא שלילית. הייתי מושל בג'נין, בית לחם וצור. אני קורא לא לחזור לשם בשום אופן בלי ממשל. העלויות יהיו ענקיות, מכפלות הביטחון יהיו עצומות, מציע לא לחשוב על זה בכלל"


האזינו
חילופי הירי במונטריאול
בושה וחרפה
סמוטריץ' לא מבין
גולדקנופף פנה למפכ"ל
צפו בתיעוד החיסול
לא נשתוק!
אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם
הפיגוע במונטריאול
רגעי אימה
"אלה ברכב"
צעד דרמטי
דיון סוער
איראן חוגגת ולועגת
צפו בתיעוד
הרוצח חופשי
יום רביעי
מאבק עולם התורה
אבל כבד
המעצר והתנאים
תיעוד מהרפת