
קבוצת מזרחי טפחות הכוללת גם את בנק יהב ממשיכה להוביל את המערכת הבנקאית כולה, לא רק בשיעורי ההמלצה על הבנק, אלא גם מכל מה שקשור לשירות האישי-האנושי בסניף.
על פי הממצאים, קבוצת מזרחי טפחות מחזיקה בשיעורי שביעות הרצון הגבוהים ביותר מהשירות בסניף ומזמן ההמתנה לשירות.
בנוסף, יהב ומזרחי טפחות נתפסים, גם בסקר החדש, כבנקים ההוגנים ביותר. בנק יהב עם 70% ומזרחי טפחות עם 62%.
עוד באתר:
ממצאי סקר בנק ישראל עומדים בהלימה מלאה לתפיסת השירות של מזרחי טפחות : בני אדם לפני הכול, המעמידה במרכז מערכת היחסים עם הלקוח את הבנקאי האישי-אנושי בסניף.