
דנונה, מותג היוגורט המוביל בישראל, יוצא במהלך תקשורתי המחבר בין הפן הפונקציונלי והאמוציונלי של הקטגוריה, ומבטא את האכפתיות שבהענקת יוגורט לקרובים לנו ולעצמנו. לצד קמפיין תקשורתי, המהלך יכלול גם מהדורה של מוצרי דנונה עם מכסים ועליהם הקדשה, בה כל אחד יוכל למצוא את ההקדשה ליקרים לו. כך, למשל: "לאמא", "לאבא", "לסבתא", "לסבא", "בשבילך", "לעצמי" ועוד. המסר המלווה את המהלך, "בא מכל הלב", מדגיש שהיוגורט אינו רק מוצר מזון, אלא בחירה מודעת שמגלמת בתוכה רצון לדאוג ולעשות טוב לאנשים הקרובים אלינו ולעצמנו.
לירז סופרין, סמנכ"ל שיווק מחלבות שטראוס: "מאחורי כל דנונה במקרר שלנו, יש מישהו שחושב עלינו, מישהו שרוצה לעשות לנו טוב, מישהו שבא מכל הלב. יוגורט הוא מוצר נפלא בעל רכיבים חיוניים כמו חלבון, סידן, חיידקים פרוביוטיים וערכים תזונתיים טובים. כשאנחנו מעניקים אותו לקרובים לנו ו/או לעצמנו, אנחנו דואגים להם ולנו. המהלך החדש מבטא את האכפתיות והקרבה שבהענקת יוגורט ליקרים לנו, ומחבר בין הפן הפונקציונלי לבין הפן האמוציונלי. כמובילי הקטגוריה, אנו גאים לצאת במהלך המחובר לחיי הצרכנים, היוצר זיקה רגשית לקטגוריה, לצד התועלות התזונתיות".