
ביקשנו מיניב פרנקו – מנהל אגף השיווק ביפאורה, לספר לנו על הייחודיות שבכל מותג, על החידושים האחרונים ועל תוכניות הפיתוח בהמשך.
נתחיל בשאלה כללית: מה הם מותגי יפאורה?
ליפאורה מותגי משקאות רבים, כשהמכנה המשותף של כולם הם בכך שהינם מובילים ואהובים אצל הצרכן הישראלי. תפוזינה, RC, ספרינג, ספרינג tea, שוופס, עין גדי, מי עדן, FRUIT WATAR, ועוד. כלל מותגי יפאורה זוכים לכשרויות מהודרות במשך כל השנה, וחלקם אף לפסח.
עוד באתר:
מתוך הרשימה שהזכרת, ספרינג ושוופס הינם המותגים המוכרים והמובילים ביותר. מה מיוחד בהם?
ספרינג – מותג המשקאות מהמובילים בישראל, מציע מגוון רחב של טעמים כדי שכל אחד יוכל למצוא את הטעם האהוב עליו יותר, כשכל הטעמים הינם מעולים ומלאי שמחה.
בשוופס – מותג המשקאות המוכר והאהוב, כל אחד מתחבר לטעם מסוים או לסודה – שקיימת במגוון טעמים. המכנה המשותף של כלל משקאות שוופס הינו הטעם המיוחד שלהם, והריענון שהם מביאים איתם.
גם ספרינג וגם שוופס לא מפסיקים להתחדש. רק בתקופה האחרונה ראינו כמה חידושים מיוחדים.
בהחלט נכון. לאחר מחקר צרכנים מקיף, השיקה יפאורה לפני יותר משנה סגמנט חדש למותג שוופס; סדרת קוקטיילים מוכנים לשתייה בטעמים אהובים וקלאסיים המכילים 5% אלכוהול אמיתי ואיכותי, שעם הזמן אף הורחבה בטעמים נוספים. כיוסם הסדרה כוללת שישה טעמים מיוחדים: רום אבטיח, רום אננס, מוחיטו קלאסי, לימונערק, ג'ין פירות יער וערק אשכולית אדומה, שמתאימים לאירוח ולשתייה ביתית, איפה שרוצים, מתי שרוצים ובאפס מאמץ, וממש לאחרונה הושקו טעמים נבחרים של הסדרה – מוחיטו, לימונערק ורום אבטיח – גם בפחיות.
בנוסף, לקראת הקיץ: השקנו טעמים חדשים במגוון סדרות המשקאות של Schweppes: מים בטעם אננס, מוגז עדין בטעם אבטיח, סודה בטעם ענבים, ופורמט אריזה חדש ללימונדה הוורודה ולמוחיטו.
החידוש המרענן במיוחד שקרה לאחרונה, הוא שינוי עיצובי של סדרת המשקאות המוגזים בטעמי פירות של שוופס. זהו עיצוב חדשני ומרענן שמתאים מאוד לשפת המותג העדכנית.
גם מותג ספרינג מתחדש. לראשונה, המותג האהוב נכנס לתחום האלכוהול, עם השקת סדרת הטעמים האהובים של ספרינג: אגס תפוח סברס, אננס בננה ופירות טרופיים, לראשונה עם 5% אלכוהול. זאת, לאחר הכניסה המוצלחת של שוופס לשוק הקוקטיילים. ספרינג ידוע בשילובי הפירות המיוחדים והמגוונים שלו ובשילוב של אלכוהול יציע חוויית טעם מפתיעה, מרגשת וחדשה.
ואוו כמה חידושים. אתם לא עוצרים?!
יפאורה, כמי ששמה לה כמטרה עליונה להשקיע, לשפר, לפתח, לחדש ולהפתיע באופן מקצועי ובלתי מתפשר, בכל קטגוריות המשקאות הקלים בישראל עבור קהל לקוחותיה, מחויבת להמשיך כך תוך חיבור לצרכנים ולטרנדים ברחבי העולם.