
ייחודיות הטעם החדש היא בשילוב המושלם בין טעם האבטיח הנהדר, הקיצי והאהוב, לבין איכות תמצית התה המוכרת של פיוז-טי.
בדומה לשאר משקאות התה הקר של המותג, פיוז-טי בטעם אבטיח מכיל נוגדי חמצון מעלי התה, ואינו מכיל צבעי מאכל וחומרים משמרים.
אורלי גוליברודסקי, מנהלת שיווק פיוז-טי: "אנו שמחים לרגש את הצרכנים שלנו כל פעם מחדש ולהשיק טעמים חדשים מפתיעים ומרעננים. פיוז-טי בטעם אבטיח הינו טעם חדש המותאם לקהל היעד של המותג. פיוז-טי בטעם אבטיח, מושלם להפסקה מרעננת בקיץ החם של ישראל. נמשיך להביא חדשנויות וגיוון למדף המשקאות שיתנו מענה לטרנדים הצרכניים המשתנים".
עוד באתר:
פיוז-טי בטעם אבטיח יימכר בבקבוקים של 0.5 ליטר ו- 1.5 ליטר. את הטעם החדש ניתן יהיה להשיג ברשתות השיווק ונקודות המכירה ברחבי הארץ, תחת הכשרות המהודרת של הרב לנדא שליט"א והרב רוזנבלט שליט"א.
פיוז-טי הוא המותג המוביל בקטגוריית התה הקר בארץ. כל משקאות המותג מכילים תה עם נוגדי חמצון מעלי התה ומשווקים לצרכן במגוון אריזות וטעמים: בטעם אפרסק, בטעם מנגו-אננס, בטעם ענבים, פיוז-טי גרין בטעם לימון נענע, פיוז-טי זירו בטעם אפרסק, פיוז-טי זירו בטעם פירות יער נענע, פיוז-טי זירו גרין בטעם ליצ'י-פסיפלורה, ועכשיו גם פיוז-טי בטעם אבטיח.