
הסניף הוותיק של בנק מרכנתיל ברחוב כנפי נשרים בירושלים נפתח במשכנו החדש ברחוב באופן רשמי באירוע יוקרתי ללקוחות העסקיים המובילים באזור. הבנק, שדוגל בקשר אישי עם לקוחותיו ובהתחדשות מתמדת עבורם, הציג את הסניף המשודרג כחלק ממגמת ההתחדשות והשירות המתקדם שהוא מוביל בשנים האחרונות.
באירוע השתתפו בכירי הנהלת הבנק, בהם מנכ"ל הבנק מר ברק נרדי, מנהלת החטיבה הקמעונאית גב' ורד אביטן, מנהלת אזור ירושלים גב' יעל קלמנוביץ ומנהלת הסניף גב' לימור חזון – שהובילה את תהליך ההתחדשות באופן אישי.
"לקוחות מרוצים הם השגרירים הכי טובים שלנו", ציין המנכ"ל, ברק נרדי. "המעבר לסניף החדש הוא לא רק אבן דרך פיזית, אלא חלק מהמחויבות שלנו להעמיק את הקשר עם הלקוחות העסקיים, לספק להם שירות מקצועי, נגיש, אישי ויעיל – ובעיקר לומר תודה על הבחירה היומיומית בנו".
עוד באתר:
הסניף המחודש של בנק מרכנתיל ברחוב כנפי נשרים 28 (בית ענבר), אירח ערב מיוחד ללקוחות עסקיים מובילים של הבנק. האירוע כלל הרצאה מקצועיות, תובנות עסקיות עדכניות, ושיתוף בכלים המותאמים שהבנק מעניק ללקוחותיו.
מנהלת אזור ירושלים, גב' יעל קלמנוביץ, פתחה את דבריה בדבר תורה מרגש ושיתפה "בנק הוא לא רק מקום לניהול כספים, והסניף הוא הרבה מעבר לארבעת קירותיו", היא אמרה, "הסניף החדש של בנק מרכנתיל הוא סמל לאמון הדדי, להקשבה ולמחויבות הדדית בין הבנק לקהילה.
גם מנהלת הסניף, גב' לימור חזון, הדגישה את הקו האנושי המוביל את הבנק: "אנו גאים להשיק סניף שמשקף את הערכים שלנו – שירות איכותי, בנקאות מותאמת אישית, וטיפול מסור של צוות מקצועי ומחויב. היום הוא יום מרגש עבורי ועבור כל הצוות", היא פתחה. "בסופו של דבר, מה שהופך סניף למצליח הוא האנשים שמובילים אותו – והלקוחות שבוחרים בו. אנו חונכים היום את מבנה הסניף החדש שלנו, סניף ששופץ, עוצב מחדש והותאם לעידן החדש בבנקאות שכולל שרות בנקאי איכותי, אישי ומתקדם, וכן התחייבות מחודשת לערכים של מצוינות וחווית לקוח במיטבה".
בנק מרכנתיל נבחר שנה אחר שנה לבנק הידידותי ביותר לעסקים לפי מדד הידידותיות של משרד הכלכלה, ופועל באופן עקבי לטיפוח לקוחותיו, ולחיבור והעמקת הקשרים האנושיים והעסקיים.
הלקוחות שהגיעו ציינו לטובה את האווירה האישית, החיבורים העסקיים שנוצרו, ואת תחושת הביתיות שניכרת גם במבנה החדש. מבחינת מרכנתיל – זו רק ההתחלה של תקופה חדשה, שמביאה את הבנקאות צעד אחד קדימה.