
השלטים הייחודיים הוצבו במוקדים מרכזיים בעיר בני ברק, ומעוררים סקרנות והנאה בקרב הולכי הרגל. רבים עוצרים, לוחצים על הכפתור, ומופתעים ממוזיקה באווירת החג שמציפה את הרחוב.
מדובר ביוזמה חווייתית כחלק מקמפיין האיחולים של קוקה-קולה לשנה החדשה. הקמפיין מעביר מסר של איחולים מלאים באופטימיות ותקווה לשנה טובה.
בקוקה-קולה מציינים כי מטרת הפעילות היא להעביר תחושת אופטימיות מלאת תקווה ואיחולים לשנה החדשה ולהפוך רגעים קטנים ברחוב לחלק מהתחושה הסובבת את החג.
עוד באתר: