
הממשלה אישרה (ראשון) את מינוי של האלוף גדי אייזנקוט לתפקיד ראש המטה הכללי של צה"ל.
רה"מ בנימין נתניהו אמר בפתח הישיבה ישיבת הממשלה כי "גדי אייזנקוט הוא האיש המתאים בזמן הנכון ובמקום הנכון. גדי עבר את כל מסלולי החיילות והפיקוד, הוא מפקד מנוסה והוא יכול להוביל את צה"ל אל מול אתגרים גדולים שנמצאים סביבנו".
נתניהו הוסיף כי "האתגרים לא פוסקים, הם לא לוקחים פסק זמן אפילו לרגע, ואני משוכנע שבמנהיגות ובמדיניות נחושה, אחראית ותקיפה, יחד עם הפיקוד של גדי את צבא הגנה לישראל אנחנו נוכל לגבור על כל המכשולים ולעמוד בכל האתגרים".
עוד באתר:
"אני מאחל לגדי אייזנקוט הצלחה גדולה, והצלחתו בכל המובנים היא הצלחת כולנו", סיים נתניהו.























