
חברת "יוניליוור" הודיעה היום (רביעי) כי היא מתכננת להעלות את מחירי מוצרי השוקולד שהיא משווקת בטווח של 12% עד 16%. ההתייקרות תיכנס לתוקף ב-1 בינואר 2025.
לטענת החברה, "העלייה הממושכת והחריגה במחירי הקקאו בעולם אינה מאפשרת לנו להמשיך ולספוג את הגידול בעלויות הייצור. לכן, אנו נאלצים לבצע עדכון במחירוני המוצרים בקטגוריית השוקולד".
עוד באתר:
בין המותגים שהושפעו מהעלייה ניתן למצוא את גלידות שטראוס – כולל מגנום, סולרו וקורנטו, וכן את חטיפי "קליק".
המהלך של "יוניליוור" מצטרף להתייקרויות נוספות הצפויות להכביד על הצרכנים בישראל בשנת 2025. בימים האחרונים הודיעה גם חברת "זנלכל", המפיצה את מוצרי השימורים של "יכין", על העלאת מחירים בשנה הבאה בשיעור של 5% עד 7%.
בנוסף, בחודש שעבר רשות המים הכריזה כי מחירי המים יעלו בתחילת השנה הקרובה ב-3.4%. לדבריהם, "כ-70% מהמים לשתייה בישראל מיוצרים במתקני התפלה של מי ים, תהליך שמחירו גבוה יותר מזה של מקורות מים טבעיים".