
אם חשבתם שהגשם הבוקר בצפון ובמרכז הוא ההתחלה של הסערה המדוברת, אזי שלא. על התחזיות הגשם ייחלש בשעות הצהרים ומחר יהיה יבש לחלוטין. ולאחר ההפוגה הקצרה, הוא יפציע שוב לקראת שלישי בערב, אז הגשם יחזור ועמו סופה סוערת שצפויה להוריד ממטרים כבדים וגם שלג בהרים בצפון ובירושלים.
כבר אמש בשעות הצהריים נערם שלג באתר החרמון, וגשם ירד לפרקים מהצפון עד צפון הנגב. באזור הרכבל העליון נערמו עד עתה 15 ס"מ של שלג ובתחתון 5 ס"מ.
הבוקר יירד הגשם מדי פעם בצפון ובמרכז וקיים חשש להצפות במקומות המועדים. בעקבות הגשם, התנועה הבוקר צפויה להיות איטית במיוחד, כשהשילוב של מזג האוויר והתנועה הכבדה של יום ראשון בבוקר תפקוק את הצירים המרכזיים.
עוד באתר:
בהמשך היום יהיה מעונן חלקית עד מעונן והגשם ייחלש בהדרגה. מחר, יום שני, הגשם ייפסק לחלוטין אך ההפוגה לא תימשך זמן רב. מומלץ לנצל את היומיים הקרובים על מנת לקפל סככות וגגונים, לגזום ענפים מסוכנים ולחזק מבנים וחפצים גדולים שעלולים להינתק ממקום בשל הרוחות העזות ולגרום נזק.
























