
ענף המזון חוגג בפרסום השבוע. 'רמי לוי' פועל מאוד חזק בצבירו החרדי בשנים האחרונות עם משרד הפרסום 'דמיון' של רותי אטיאס שעושים עבור המותג עבודה מדהימה. הקמפיין החדש מחזק את המותג הפרטי גם במוצרי המזון גם במוצרי הניקיון. עד היום התרגלנו שמותג פרטי מתמקד במסר "אותה איכות במחיר זול יותר" והפעם 'רמי לוי' טוענים שהמותג הפרטי שלהם יותר טוב מהמותגים המובילים בקטגוריות השונות.
עוד באתר:
בר-כל טוב עם קמפיין חגיגת מבצעים לחברי מועדון ומצטרפים. קמפיין שמציג מבצעים אטרקטיבים באמת. קמפיין נוסף בקטגוריה הוא של 'שפע ברכת השם' שחוגגים 17 שנים. מדובר במותג שעבר מהפך גדול בשנים האחרונות: התרחבות סניפים, הגדלת החנויות ועוד.
'מטרנה', מפרסום וחשוב בציבור החרדי יצאו בקמפיין שמשלב את האמא והמשפחה. במודעה רואים ילד שמצביע על מגוון המוצרים המכונה "משפחה" במעין כפל משמעות בין משפחת המוצרים למשפחה החרדית ברוכת הילדים. כמובן ש'מטרנה' גם מדגישים את הכשרות המהודרת.
בעולם הרכב מסתבר שהמבצעים לא נגמרו בדצמבר. דווקא בינואר קמפיינים מעולם הרכב קוראים לציבור לבוא ולקנות "דווקא עכשיו". המותג 'מיפה' בקמפיין של משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' ממשיכים את העבודה מההשקה בה נעשתה עבודה מאוד מוצלחת. הקמפיין החדש תחת הסלוגן 'נועדתם לגדולות' יושב על כפל משמעות בקידום הרכב הגדול.
הרלב"ד יצאו בקמפיין ההרתעה השנתי שלהם. יש תמיד דילמה בין אנשי המקצוע האם הפחדה עובדת או לא. הפעם הקמפיין משולב עם פעילות תוכן ב'קול חי' בה השדרנים מעבירים למאזינים את הנתונים המבהילים לגבי הנפגעים בתאונות הדרכים, נתונים שקשה להישאר אדישים אליהם. מה שמוצלח בקמפיין זה שהם לא עוסקים רק באחריות של הנהג אלא מייצרים תחושת אחריות חברתית גדולה יותר "האנשים שבדרך" – אתה חלק ממשהו גדול יותר. זו בהחלט תוספת חיזוק מוצלחת.
בשבוע שעבר דיברנו בהרחבה על קופות החולים ועל הקמפיינים של המעברים. השבוע עלתה סדרת מודעות מאוד גדולה ונרחבת של 'כללית'. הקופה עובדת בחלוקה למחוזות ומספר משרדי פרסום מטפלים בקמפיינים הללו. בקמפיין החדש יש דגש על שמות של רחובות שמובילים ל'כללית' כששמות הרחובות מייצגים שירות או חוזקה של הקופה: רחוב ציפורי לילה, רחוב השירות ועוד. ברמת הוויזואל הביצוע של משרד הפרסום 'דץ עמיחי' מוצלח מאוד. בקרוב נראה גם קמפיינים של משרד הפרסום 'בקטע אחר' בשיתוף 'אפיקים' למחוז ירושלים של 'כללית'.
חברת הביטוח 'שירביט' בקמפיין רדיו הומוריסטי נוסף. עוזר לפתוח את הרדיו בתקופה לא פשוטה כזו ולקבל קצת הומור. יש פה גם RTM חכם – ברגע שהתחיל הגשם קמפיין שמדבר על מבול.