בשנה האחרונה, הרבה פרסומות עשו שימוש בהומור. זה לא כל כך דבר מובן מאליו בתקופה כזאת של מלחמה, אלא שימוש בהומור בפרסום. שוחחנו עם עטרה בילר, אסטרטגית שיווק ופרסום.
איך את מסבירה את ההתמודדות המיוחדת של מותגים עם מצב ביטחוני כזה, דווקא באמצעות הומור?
עוד באתר:
היא מסבירה כי "בחודשים הראשונים כל הפרסומות ניסו להיות אמפטיות על רקע המלחמה, 'ביחד ננצח' לדוגמה. בהמשך המסרים הפכו ליותר מצחיקים".
לדבריה, "מחקרים מראים כי שימוש בהומור בכוחו לשקם את התחושה הקשה דווקא בזמן מלחמה".
וזה לא מרתיע צרכנים, שימוש בצחוק בזמנים קשים?
היא טוענת כי קמפיינים מעלי חיוך זכירים יותר מקמפיינים שאינם כאלו. היא הביאה דוגמה מקמפיין של עוגיות אוראו, שבדרך קבע מגיעות שבורות, שבמסגרתו האריזה הגיע עם קרם מתוק להדבקת העוגיות. "ברור שזה הומור, אבל הפכו את החיסרון ליתרון, וזה עובד", היא אומרת.
האזינו לראיון המרתק והמעניין מתוך התוכנית "שטח שיווקי" בהגשת עפר גדנקן.