
נתנאל רכש מכשיר שואב שוטף רובוטי, אך כבר מההפעלה השנייה, היה צורך לפרק ולהרכיב מחדש את רפידות הניקיון על מנת שהמכשיר יוכל לפעול.
בשיחה עם צבי טסלר בפינת 'קו פניות הציבור' בתוכנית 'המוקד הציבורי', תיאר נתנאל את מה שעבר עליו. בגדול מדובר בשואב שעולה כ-5,000 שקלים שמגדירים לו את הבית ממפה אותו, שואב את האזור שאתה רוצה, אח"כ מעביר לו ניקוי קטן והוא חוזר אל תחנת העגינה. אולם אחרי שחזר אח תחנת העגינה הוא לא הצליח לצאת לסיבוב הבא של הניקוי.
עוד באתר:
חברת 'רון לייט' מסרה בתגובה לפניית התוכנית: "ראשית אנחנו מתנצלים על כל חוויה לא נוחה שהלקוח חווה ומעריכים את סבלנותו. ברצוננו להדגיש כי אנחנו מחויבים להעניק שירות איכותי ומקצועי ללקוחותינו. לפיכך, נשמח לאסוף את המכשיר מבית הלקוח לצורך בדיקה נוספת במעבדתנו.
כמו כן, נעשה כל שביכולתנו כל מנת לסייע בפיתרון המקרה לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. יחד עם זאת, מפאת צנעת הפרט, אנו מנועים מלמסור פרטים נוספים הנוגעים ללקוח, אך אנו עומדים לרשותו בל צורך וממשיכים לפעול כדי לטפל בפנייתו באופן ישיר ומקצועי. נעמוד בקשר מולכם ומול הלקוח לעדכון על התקדמות הטיפול".
האזינו לפנייה המלאה של נתנאל – ב'מוקד הציבורי' ב'קול חי':