
שרת התחבורה מירי רגב חנכה את טרקלין "נעזרים" החדש בנתב"ג, המציע שירות מרוכז לנוסעים עם מוגבלות, מלבד טיסות אל על שמפעילות שירות ייעודי. הטרקלין נועד לייעל ולהקל על תהליך הצ’ק-אין והבידוק הביטחוני, במטרה להפחית את זמן ההמתנה לכעשר דקות בלבד.
שירותים מותאמים לנוסעים
עוד באתר:
הטרקלין כולל עמדות צ'ק-אין, בידוק ביטחוני ורישום עצמי, כאשר המזוודות נשלחות ישירות מהטרקלין אל המטוס. לנוסעים מוקצה תור ייעודי לבידוק כבודת יד וביקורת גבולות, מה שמייעל את התהליך ומאפשר חוויית שירות נוחה יותר.
מחויבות לנגישות
רגב הדגישה את מחויבות משרד התחבורה להבטחת ניידות לכלל האזרחים, תוך התמקדות בהנגשת אתרי תחבורה ציבורית. מנכ"ל משרד התחבורה, משה בן זקן, ציין כי הטרקלין החדש הוא דוגמה למחויבות זו, מעבר לנדרש בחוק.
תגובות ותמיכה ביוזמה
באירוע השתתפו בכירים מרשות שדות התעופה וארגוני נכים. יו"ר "נגישות ישראל", יובל וגנר, בירך על המהלך וציין כי מדובר במיזם ייחודי בעולם. אלכס פרידמן, יו"ר "נכה, לא חצי בן אדם", שיבח את היוזמה וקרא להמשך שיפור הנגישות בענף התעופה.
שיפור חוויית הנסיעה
מנהל נתב"ג, אודי בר עוז, ציין כי הטרקלין נועד להעניק שירות נגיש ומכבד לנוסעים עם מוגבלות. רשות שדות התעופה ממשיכה לפעול לשיפור חוויית הלקוח, הנגישות והשירות עבור כלל הנוסעים.