
לאחר תקופה רגועה יחסית, הקמפיינים הגדולים חוזרים לאוויר, והמותגים הבולטים בעולם המזון והמשקאות שבים לקדמת הבמה עם פרסומים יצירתיים וחדשניים.
בין המותגים שהשיקו קמפיינים לאחרונה ניתן למצוא את 'החברה המרכזית לייצור משקאות' עם המותג 'פריגת' בהובלת משרד הפרסום 'מימד'. כבר זמן מה שהמותג מציג מהלכים חכמים ומרעננים, ועכשיו מוגש אחד הקמפיינים הבולטים תחת שפה חדשה "אצלכם בשמחות". הקמפיין כולל תשדיר ייחודי בעל אווירה חגיגית, שמזכיר את הצלילים והאווירה של אירועים מגזריים. בנוסף, קמפיין עיתונות עם קריאייטיב יצירתי המציג שלושה בקבוקים עם הבלטה של שמחות שונות – מהלך שמחזק את הקשר של המותג לאירועים וחגיגות | התשדיר והמודעה >>>
עוד באתר:
גם המותג 'תפוצ'יפס' השיק קמפיין חדש בהובלת משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל', המשלב מסרים על טבע, אדמה וחקלאות, בהמשך לקו הפרסומי המוכר של החברה. הפעם השפה כוללת את הסלוגן "חיוך זו ברכה שחוזרת אליך". הפעילות כוללת מבצע נושא פרסים ללקוחות הרוכשים את מוצרי המותג, תוך המשך הקשר הישיר בין הצרכנים לערכים החקלאיים של המותג. הפעילות כוללת, כמו תמיד במלוחים של 'עלית', קד"ם בתוכנית הפופולארית של מנחם טוקר | התשדיר והמודעה >>>
'אסם' השיקה קמפיין חדש בקטגוריית העוגיות באמצעות משרד הפרסום 'אפיקים', תחת הסלוגן "טעם גדול בעוגייה קטנה". הקמפיין מתמקד בהבלטת המוצר עם פקשוטים גדולים וכותרת ברורה, שממשיכה את השפה הפרסומית המוכרת של החברה.
המותג 'דנונה', מבית 'שטראוס', מרענן את השפה התקשורתית שלו עם הסלוגן "דנונה בא מכל הלב". הקמפיין מדגיש את הקשר המשפחתי ומציג מסרים חמים של דאגה ואהבה, תוך שימוש בויזואליים יצירתיים הכוללים יוגורטים בצורת לב. כמו כן, הקמפיין מזכיר את הסגנון שראינו במהלך קודם של תת המותג 'דנונה מולטי', שעודד צרכנים לדאוג להוריהם.
המותג 'כרמית' באמצעות משרד הפרסום של שי חגואל הוא הראשון לחגוג את פורים, עם המסר "משלוח שתמיד מנצח". החברה מציגה נוכחות גוברת בשוק, תוך התאמה ליוקר המחיה והדגשת התמורה הכלכלית של מוצריה. מהלך זה מחזק את מעמדו של המותג, במיוחד על רקע העליות במחירי המתחרים.
'טרה' השיקה קמפיין באמצעות משרד הפרסום 'מימד' למשקה חלב בטעם 'וניל עוגיות', תחת הכותרת 'טעם שובר שגרה' עם ויזואליים מושכים בסגנון "פוד-אפיל" המדגישים את החוויה הקולינרית. ברדיו המותג העלה קמפיין חסויות מזג אוויר שמדגיש כי מדובר בבשורה חדשה | התשדיר והמודעה >>>
המותג 'תירוש כרמל' מבית 'יקבי כרמל' ממשיך באמצעות משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' בקו השיווקי המוכר שלו, עם חיבור למסורת ולשבת, תוך שימוש באיורים של האמן יואל וקסברגר. האיורים האלה כמו גם סאונד "שלום עליכם" בתשדיר הרדיו מחזקים את המסר המשפחתי והאותנטי של המותג | התשדיר והמודעה >>>
לסיום, נשלח מזל טוב גדול למנהלת מותג תפוצ'יפס בשטראוס לשעבר, אשר התארסה לאחרונה – חגיגה פרטית לצד החגיגה הפרסומית הגדולה בתעשייה. ככל שמתקרבים לחג הפורים, ניתן לצפות לעלייה נוספת בנוכחות הקמפיינים הפרסומיים בעולם המזון והמשקאות, ולשלל מהלכים יצירתיים שימשכו את תשומת לב הצרכנים.
האזינו לפינת "מבט שיווקי" עם נתי לבקוביץ', מתוך התוכנית "שטח שיווקי" בהגשת עפר גדנקן >>>