
ליה, פנתה לקו פניות הציבור של 'המוקד הציבורי' לאחר שלא הצליחה להצטרף למועדון הלקוחות של 'הסטוק'. "נכנסתי לחנות בפעם הראשונה, בנתניה ליד השוק, וראיתי מוצר במבצע משתלם. כשהגעתי לקופה, הקופאית שאלה אם יש לי מועדון. כשביקשתי להצטרף, היא אמרה שתשלח לי קישור בהודעת SMS למילוי פרטים."
ליה הסבירה כי היא אינה מקבלת הודעות SMS ושאלה אם קיימת דרך חלופית להצטרפות. "בתור מישהי שחברה במועדונים רבים, תמיד יש אופציה אחרת – כמו הרשמה בטלפון של החנות או דרך טאבלט. אבל הקופאית אמרה לי שאם אין לי SMS, אין אפשרות להצטרף."
מתוסכלת, ליה חזרה הביתה ושלחה מייל לשירות הלקוחות של הרשת. "ציפיתי שיציעו לי פתרון אחר, חשבתי שאולי הקופאית פשוט לא מכירה את הנהלים. אבל כשהם ענו לי שגם דרך השירות אין אפשרות להירשם ללא SMS – הייתי בשוק."
עוד באתר:
לדבריה, המגבלה הזאת פוגעת בקבוצות רבות באוכלוסייה. "יש אנשים מבוגרים שלא משתמשים בהודעות SMS, ויש גם ציבור חרדי רחב שלא מקבל הודעות כאלו. זה מרגיש כמו אפליה, ואין שום סיבה שלא תהיה אלטרנטיבה."
חוסר מענה בשעות הערב
ליה הוסיפה כי הוצע לה להצטרף למועדון דרך מוקד טלפוני, אך זה נסגר בשעה 17:00. "אם אני רוצה לקנות בערב, איך אני אמורה להתקשר למוקד שכבר סגור? זה לא פתרון מבחינתי."
תגובת רשת הסטוק: "ראשית, אנו רוצים להתנצל על חוסר הנעימות שנגרם לך במהלך הביקור שלך בסניף. אנו מעריכים את הלקוחות שלנו ומחויבים לספק להם את השירות הטוב ביותר.
בהמשך לשיחתך עם הקופאית, חלה טעות במידע שהועבר. אנו רוצים להדגיש כי אכן ניתן להצטרף לחבר מועדון דרך הקלטה קולית, והקופאית לא הייתה מודעת לכך. אנו נוודא כי כל הצוות שלנו יהיה מעודכן במידע זה כדי למנוע חוסר הבנה בעתיד.
נשמח להזמין אותך להצטרף לחבר מועדון שלנו נהיה בטוחים כי תוכלי ליהנות מהמחירים המיוחדים המוצעים לחברי המועדון".
האזינו לשיחה המלאה עם ליה – מתוך 'המוקד הציבורי' ב'קול חי':