
פורים 2025 מביא עמו גל של קמפיינים יצירתיים ומגוונים לציבור החרדי. מותגים מובילים השיקו פעילויות מיוחדות המשלבות את רוח החג עם ערכי המותג. הנה סקירה של הקמפיינים הבולטים:
'דוריטוס': "פורים משולש עם דוריטוס"
עוד באתר:
המותג 'דוריטוס' של חברת 'שטראוס' מנצל את הצורה המשולשת של החטיף בקמפיין "פורים משולש עם דוריטוס". הקמפיין של 'בולטון-פוטנציאל' שמר על האסטרטגיה של 'דוריטוס' כ"החטיף של הלילה", עם מודעות ברקע שחור ואווירה לילית, כולל ירח המשלב את צורת המשולש. הפעילות כללה מבצע מכר: קונים, מתקשרים ויכולים לזכות בפרסים, במטרה להניע את הצרכנים לפעולה. בנוסף המותג לקח חסות על תחרות הג'ינגלים השנתית של בחורי הישיבות שמוביל מנחם טוקר ב'קול חי' • האזינו לפעילות 'דוריטוס' בתוכנית 'זמן אוויר עם מנחם טוקר':
'פאנטה': "תכניסו קצת פאן לחיים"
'פאנטה', מותג המשקאות של החברה המרכזית לייצור משקאות, השיק לראשונה קמפיין לציבור החרדי. הקמפיין הצבעוני מדגיש את מגוון הטעמים של המותג. הקמפיין שהפיקו במשרד הפרסום 'בריליאנט' הציג משקאות בצבעים שונים, בהתאם לטעמים, עם הסלוגן "תכניסו קצת פאן לחיים". במקביל מתוכננים למותג פעילויות רדיו, דיגיטל ושטח קריאייטיביים במיוחד • המודעות >>>
משפחת 'קוקה-קולה': שילוב במשלוחי מנות
עוד מ'החברה המרכזית לייצור משקאות' – קמפיין אינסרטים באמצעות משרד הפרסום 'מימד'. האינסרט שצורף לעיתונים הדגיש את שילוב המשקאות השונים של החברה במשלוחי המנות של פורים. המותג שיתף פעולה עם מעצבת מובילה ויצר פעילות דיגיטלית מקיפה, כולל מבצעי מכר בהם הצרכנים קונים, מצלמים ושולחים תמונות, עם אפשרות לזכות בפרסים • צפו
>>>
'עמק': "אחרת מהטעם"
'תנובה' קידמה את גבינת 'עמק' עם קמפיין המדגיש את חוויית הטוסט המושלם. המודעות הציגו טוסט עם גבינה נמתחת, תוך הדגשת הפצפוץ והטעם. גם בתשדיר הרדיו הם השכילו לשלב צלילים סנסוריים של טוסטר וגבינה מתחממת בעבודה נהדרת של משרד הפרסום 'גל-אורן-לרנר BSD' • המודעה והתשדיר >>>
'מיפה': שוק הרכב ממשיך בכל הכח
מותג הרכב 'מיפה' מבית UMI השיק קמפיין המיועד לציבור החרדי, עם דגש על רכבים חשמליים המתאימים למשפחות גדולות. הקמפיין שנבנה במשרד הפרסום 'בולטון-פוטנציאל' כלל תשדירים ברדיו עפ שיר יצירתי שמתקשר עם פורים (שאפו למקהלת בולטון) ומודעות בעיתונים שהדגישו את היתרונות של הרכבים למשפחות • המודעה והתשדיר >>>
'כרמית': "כל משלוח מנות – משלוח מנצח"
'כרמית' עם קמפיין לפורים שנוצר במשרדו של שי חגואל, מדגיש את מוצרי החברה המתאימים למשלוחי מנות. ברדיו שודר תשדיר קריאייטיבי במיוחד עם דמויות – "משפחת כהן, באתם לנו בזמן, כמו חרבונה לאחשוורוש". הקמפיין מחדד את התחושה שלציבור יש מגוון רחב של מוצרים במחירים נגישים, שמספקים פתרון ליצירת משלוחי מנות • המודעה והתשדיר >>>
הקמפיינים השנה מציגים יצירתיות והתאמה לצרכי הציבור החרדי, עם דגש על שילוב ערכי המותג ברוח החג. הפעילויות המגוונות מציעות לצרכנים חוויות ייחודיות, מבצעים אטרקטיביים ותוכן המותאם במיוחד לפורים. בשבוע הבא נדבר על שפע הקמפיינים מעולם האלכוהול שצצים מכל עבר.
להאזנה לפינה המלאה מתוך התוכנית 'שטח שיווקי' עם עפר גדנקן >>>