
השבוע נרשמה תנועה ערה בזירת הקמפיינים בציבור החרדי, עם דגש על חג הפורים הקרב ובא. התחלנו לעסוק בהם בשבוע שעבר והבטחנו השבוע לדבר על מותגי האלכוהול.
ג'וני ווקר – הוויסקי עם הכשרות
עוד באתר:
מותג הוויסקי המוכר 'ג'וני ווקר', המיובא על ידי החברה המרכזית לייצור משקאות שם דגש על הטעם לצד יתרונו המגזרי – הכשרות. בעולם בו קיימת תחרות מול יבוא מקביל, הכשרות הופכת לנקודת מכירה מרכזית, ומקבלת חיזוק משמעותי בקמפיין החדש. התשדיר עצמו מתאר בצורה ציורית את החוויה של טעימת המשקה, עם קול עמוק ומסרים שמושכים את חובבי הוויסקי. ה'גולד לייבל' של המותג זוכה לדגש מיוחד, כשהוא מוצג כבחירה האולטימטיבית לאנשים שיודעים להעריך איכות. גם בפרסום המודפס נראית השקעה רבה, עם צבעוניות עשירה ועיצוב מוקפד מבית בריליאנט.
ארטיזנל – אומנות בתוך בקבוק
קמפיין נוסף מבית 'החברה המרכזית לייצור משקאות', גם הוא באמצעות משרד הפרסום 'בריליאנט' הוא של 'יקב תבור', עם מותג היין החדש והיוקרתי "ארטיזנל". תחת המסר "רגעים שמשאירים חותם", היקב משלב בין עולם היין לעולמות האומנות, תוך הצגת השפעה עמוקה של ידי אומן – יינן על תהליך היצירה. השפה הפרסומית מעבירה חוויית יוקרה וייחודיות, והחסויות ברדיו תומכות באווירה ובמסר.
הרלב"ד – "עד שלא נדע"
בין חגיגות היין והאלכוהול, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים יצאן בקמפיין תחת מסר ברור: זהירות היא מעל הכל. הקמפיין "עד שלא נדע" משתמש בוויזואל חזק של שני בקבוקי יין מתנגשים ומכתב רבנים המדגיש את חשיבות האחריות בשתייה. המסר מקבל חיזוק משמעותי במודעות ובתשדירים שפונים ישירות לציבור החרדי.
משרד הבריאות – "קל להדליק, קשה לכבות"
כמו בכל שנה, משרד הבריאות באמצעות 'לפ"ם' מצטרף לשיח עם מסר חינוכי. השנה הקמפיין מתמקד בנזקי העישון, עם דגש על המשפט "קל להדליק, קשה לכבות", שממחיש את ההתמכרות ומסביר את ההשלכות הבריאותיות. מדובר בהתאמה מגזרית מדויקת, עם שימוש בשפה שמדברת ישירות לציבור החרדי.
סטארקיסט – לא מתפשרים על פחות
מותג הטונה המוביל 'סטארקיסט' ממשיך את הקו המוכר שלו באמצעות משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל', ומדגיש את האיכות הגבוהה של המוצר תחת הסלוגן "אל תתפשרו על פחות". הקמפיין מפרט את היתרונות של התהליך הייחודי שהופך את הטונה שלהם לפרימיום, תוך תזמון מדויק של הפרסומות ברדיו: בבוקר הכריך לחיידר, בצהריים החשק לקציצות טונה, ובערב לסלטונה.
פאנטה – מוזיקה וטעם מרענן
דיברנו בשבוע שעבר על קמפיין העיתונות הצבעוני של מותג המשקאות 'פאנטה' והשבוע הקמפיין ממשיך ומפתיע ביצירתיות מיוחדת בהובלת משרד הפרסום 'בריליאנט'. ג'ינגל חדש ומרים מבית היוצר של ישי רזיאל, ושילוב חכם ומקורי שלו בשידורי 'קול חי מיוזיק' תוך משחק עם הווליום של השירים כדי להדגיש את החוויה התוססת של המשקה. בנוסף, המותג מפעיל "ניידת שמחה" שנוסעת בירושלים ובני-ברק, מחזקת את הנראות של 'פאנטה' באינטראקציה עם הקהל.
חג הפורים מספק כר פורה לקמפיינים מותאמים למגזר החרדי, כשהמותגים משתמשים בשפה ייחודית ובערכים הרלוונטיים לקהל היעד. מהוויסקי והיין ועד מסרים של זהירות ובריאות, נראה כי המפרסמים מנצלים היטב את התקופה להגברת הנוכחות בקרב הצרכנים.
האזינו לפינת "מבט שיווקי" מתוך התוכנית "שטח שיווקי" בהגשת עפר גדנקן >>>