לוח מודעות בירושלים. ארכיון | יונתן זינדל, פלאש 90

כבכל שבוע בתוכנית "שטח שיווקי", סקירה קצרה מהקמפיינים הפרסומיים הבולטים שעלו השבוע במגזר. והפעם, את הפינה מגיש הפרסומאי ארי טננבוים, בעל משרד הפרסום 'כתום'. הגשנו בפניכם:

התקופה שמיד אחרי פורים נחשבת למעט יבשה בעולם הפרסום – רגע אחרי הסערות של חגיגות פורים ולפני שהקמפיינים הגדולים של פסח משתלטים על המדיה. אבל מי שמנצל נכון את הימים האלה, מצליח לבלוט ולתפוס מקום אסטרטגי בתודעה של הצרכנים. השבוע ראינו כמה קמפיינים מעניינים ששווה להתעכב עליהם.

"יש" – כרטיס אשראי שטוב לכיס

אחד הקמפיינים הבולטים השבוע היה של 'כרטיס אשראי יש' שנוצר במשרד הפרסום 'אותנטי'. הכרטיס מיתג את עצמו מחדש תחת הסלוגן "כרטיס שטוב לכיס". הפרסום התחיל לתפוס תאוצה, והמשחק המילולי בסלוגן נותן לו חן וקלילות שגורמת לו להיקלט במהירות.

0

פינוק מטיסים אותנו לחו"ל

המותג 'פינוק' יצא בקמפיין חדש שנוצר במשרד הפרסום 'מימד', שמטרתו לעורר את חשק הנסיעה לחו"ל. אחד האלמנטים הבולטים היה שילוב עננים שמעוצבים כשובל אחורי של מטוס – ויזואליה יצירתית שתופסת את העין ומכניסה לאווירת חופשה מפנקת. גם התשדיר המוצלח מצליח בתחילתו לתפוס את האוזן עם אווירה שמשדרת חו"ל. המסר המרכזי כאן הוא לא רק החופשה עצמה, אלא החיבור לחוויה הנעימה ש"מפנקת" את הצרכן.

 

0

 

בנק מרכנתיל – נוכחות חזקה ברדיו ובעיתונים

בנק מרכנתיל החליט להכות בברזל ולתפוס את הכותרות עם מתקפת "דאבלים" בעיתונות החרדית, לצד פריסה גדולה של תשדירים ברדיו. הקמפיין רחב ההיקף מסמן נוכחות משמעותית ומחזק את המותג דווקא בתקופה בה תחום הבנקאות עובר שינויים. משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' יצר קמפיין שמשחק בחכמה על הסלוגן "נפלנו על העו"ש" כדי לשדר שמדובר בהטבות הצטרפות משמעותיות

 

0

 

רשתות המזון מתכוננות לפסח

כבר עכשיו, כשחג הפסח עדיין רחוק יחסית, רשתות המזון התחילו בהכנות הפרסומיות לקראת עונת הקניות הלוהטת. רמי לוי יצא בקמפיין מודעות נרחב עם מסר אחיד וברור: "סל הקניות הזול במדינה". הסלוגן הזה חוזר על עצמו שוב ושוב בתשדירים, בעיתונות, ובשלטי החוצות – טקטיקה שיוצרת חיזוק זכירות ומשדרת מסר חד-משמעי. בנוסף, רשתות נוספות כמו נתיב החסד ובר-כל כבר נראות בפרסומות שמכוונות את הציבור לחג הגדול.

תשדיר רמי לוי >>>

תשדיר בר כל טוב >>>

תשדיר נתיב החסד >>>

 

גל החום מביא איתו גם את המזגנים

עליית הטמפרטורות השבוע נתנה דחיפה לקמפיינים של חברות המזגנים, כשטורנדו ותדיראן לקחו את זה צעד קדימה עם שימוש בסקרים. שני המותגים הציגו מסרים שמבוססים על נתונים שמעידים על בחירת הציבור – אסטרטגיה שמצליחה להניע קהל ולייצר אמון. בעולם שבו כולם רוצים להיות "כמו כולם", ההסתמכות על חוכמת ההמונים היא גישה שיווקית שעובדת.

תשדיר טורנדו >>>

תשדיר תדיראן >>>

האזינו לפינת 'מבט שיווקי' המלאה, והפעם בהגשת ארי טננבוים >>>











עוד כתבות שיעניינו אותך

ממתק לשבת

התם חשש מאשתו; חתך את הדג ומצא יהלום | צפו

הרב נהוראי משה אלביליה
צפו בתיעוד

זעם בעיר החרדית: גם האמבולנסים תקועים בפקק האינסופי

שמעון כץ
אל תמהרו להאשים

"אני האבא ששכחתי את בתי" • הפוסט של ניסים בוארון

אלי יעקובוביץ
כך זה נראה

צפו: מגדל ששימש את חמאס למעקב אחר החיילים - הופצץ

קובי פינקלר
צפו בדברים

הגרמ"ה לעשירי לונדון: "אנחנו מבקשים דבר מאוד קשה"

נתי קאליש
הרוחץ דיווח

דרמה בכנרת: רימון חלוד נחשף בין הסלעים ופוצץ

אלי יעקובוביץ
'הקול החדש' רשמית

סינגל בכורה: אלחנן ענבל מרגש עם "ממעמקים"

אליעזר חסיד
נשנקה בבכי

אלמנתו של ר' לוי יצחק הי"ד בראיון ראשון: "היה מושלם"

אבי מימרן
תיעוד

"פעולות מסמרות שיער": ישיבת ממשלה בבסיס סודי

שלמה ריזל
צפו

תיעוד מלב העיר עזה: מטוסי חיל האוויר השמידו רבי קומות

קובי פינקלר
כך זה נראה

צפו: המגדל הופל באמצעות תקיפה מדויקת

קובי פינקלר
צפו בתיעוד

במבצע ממוקד: 11 מחבלים חוסלו במנהרת טרור בבית חאנון

קובי פינקלר
תיעוד משמח

צפו: כך חוסלו המחבלים הרצחניים שהשתתפו בטבח

קובי פינקלר
תיעוד מבית הנגיד

"אנא, אל תסגרו את הישיבות": הגר"ד לנדו זעק בלונדון. צפו

אלי יעקובוביץ
פרס כספי ללוכד

קופץ מהגג ונמלט: ה-FBI חושף את תיעוד הרוצח של קירק

פנחס בן זיו
תיעוד מרטיט

הצדיק הזדעק באמצע סליחות: "איך בעהט דיר טאטע"

פנחס בן זיו
קאבר

מחילה • הקליפ החדש של שי וינר

אליעזר חסיד
הלם בעולם המוזיקה

שלום וגשל מודיע על צמצום משרדו ופרידה מענקי הזמר. צפו

אליעזר חסיד
צפו בתיעוד היירוט

שוב זה קורה: כטב"ם חדר מדרום, שיבושים בנמל התעופה

קובי פינקלר
מופע טבע מרהיב

חגיגה לעיניים: מיליוני ציפורים הגיעו לאגמון

קובי פינקלר