לוח מודעות בירושלים. ארכיון | יונתן זינדל, פלאש 90

כבכל שבוע בתוכנית "שטח שיווקי", סקירה קצרה מהקמפיינים הפרסומיים הבולטים שעלו השבוע במגזר. והפעם, את הפינה מגיש הפרסומאי ארי טננבוים, בעל משרד הפרסום 'כתום'. הגשנו בפניכם:

התקופה שמיד אחרי פורים נחשבת למעט יבשה בעולם הפרסום – רגע אחרי הסערות של חגיגות פורים ולפני שהקמפיינים הגדולים של פסח משתלטים על המדיה. אבל מי שמנצל נכון את הימים האלה, מצליח לבלוט ולתפוס מקום אסטרטגי בתודעה של הצרכנים. השבוע ראינו כמה קמפיינים מעניינים ששווה להתעכב עליהם.

"יש" – כרטיס אשראי שטוב לכיס

אחד הקמפיינים הבולטים השבוע היה של 'כרטיס אשראי יש' שנוצר במשרד הפרסום 'אותנטי'. הכרטיס מיתג את עצמו מחדש תחת הסלוגן "כרטיס שטוב לכיס". הפרסום התחיל לתפוס תאוצה, והמשחק המילולי בסלוגן נותן לו חן וקלילות שגורמת לו להיקלט במהירות.

0

פינוק מטיסים אותנו לחו"ל

המותג 'פינוק' יצא בקמפיין חדש שנוצר במשרד הפרסום 'מימד', שמטרתו לעורר את חשק הנסיעה לחו"ל. אחד האלמנטים הבולטים היה שילוב עננים שמעוצבים כשובל אחורי של מטוס – ויזואליה יצירתית שתופסת את העין ומכניסה לאווירת חופשה מפנקת. גם התשדיר המוצלח מצליח בתחילתו לתפוס את האוזן עם אווירה שמשדרת חו"ל. המסר המרכזי כאן הוא לא רק החופשה עצמה, אלא החיבור לחוויה הנעימה ש"מפנקת" את הצרכן.

 

0

 

בנק מרכנתיל – נוכחות חזקה ברדיו ובעיתונים

בנק מרכנתיל החליט להכות בברזל ולתפוס את הכותרות עם מתקפת "דאבלים" בעיתונות החרדית, לצד פריסה גדולה של תשדירים ברדיו. הקמפיין רחב ההיקף מסמן נוכחות משמעותית ומחזק את המותג דווקא בתקופה בה תחום הבנקאות עובר שינויים. משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' יצר קמפיין שמשחק בחכמה על הסלוגן "נפלנו על העו"ש" כדי לשדר שמדובר בהטבות הצטרפות משמעותיות

 

0

 

רשתות המזון מתכוננות לפסח

כבר עכשיו, כשחג הפסח עדיין רחוק יחסית, רשתות המזון התחילו בהכנות הפרסומיות לקראת עונת הקניות הלוהטת. רמי לוי יצא בקמפיין מודעות נרחב עם מסר אחיד וברור: "סל הקניות הזול במדינה". הסלוגן הזה חוזר על עצמו שוב ושוב בתשדירים, בעיתונות, ובשלטי החוצות – טקטיקה שיוצרת חיזוק זכירות ומשדרת מסר חד-משמעי. בנוסף, רשתות נוספות כמו נתיב החסד ובר-כל כבר נראות בפרסומות שמכוונות את הציבור לחג הגדול.

תשדיר רמי לוי >>>

תשדיר בר כל טוב >>>

תשדיר נתיב החסד >>>

 

גל החום מביא איתו גם את המזגנים

עליית הטמפרטורות השבוע נתנה דחיפה לקמפיינים של חברות המזגנים, כשטורנדו ותדיראן לקחו את זה צעד קדימה עם שימוש בסקרים. שני המותגים הציגו מסרים שמבוססים על נתונים שמעידים על בחירת הציבור – אסטרטגיה שמצליחה להניע קהל ולייצר אמון. בעולם שבו כולם רוצים להיות "כמו כולם", ההסתמכות על חוכמת ההמונים היא גישה שיווקית שעובדת.

תשדיר טורנדו >>>

תשדיר תדיראן >>>

האזינו לפינת 'מבט שיווקי' המלאה, והפעם בהגשת ארי טננבוים >>>











עוד כתבות שיעניינו אותך

אש ללא הפסקה

יותר מ-1,900 הפרות, מאות מחבלים מחיזבאללה חוסלו

קובי פינקלר
צפו

בן גביר מגיב לתרגול חטיפתו: "אני לא מפחד"

אבי יעקב
החוק יבוטל

מהלך ממשלתי חדש צפוי להוזיל את מחירי החניה בישראל

קובי אליה
אנטישמיות מחליאה

התפרעויות מחוץ לאירוע חנוכה בבירת הולנד

שמעון כץ
שומר החומות 2?

בחורי ישיבה תקפו ערבייה? קריאות לטרור ביפו

פנחס בן זיו
הלוויתו הערב

במשטרה מאשרים: אליהו אבא שאול ז"ל אותר בתוך המים

אלי יעקובוביץ
צפו

תיעוד מטורף: גיבור מזנק על המחבל באוסטרליה

פנחס בן זיו
הפרו את ההסכם

צה"ל מציג: שני סיכולים ממוקדים בפחות משעה

קובי פינקלר
רגעי דאגה

דיוני הוועדה נעצרו: משפחת הח"כ שהתה בזירת הפיגוע

פנחס בן זיו
מדיר שינה

המקרה המטלטל: כך נמצא פעוט חרדי לבדו סמוך לרמאללה

הרב משה בן לולו
בדרך למסיבה

אסון בכביש: מתנדב איחוד הצלה נהרג בתאונה, 5 יתומים

אלי יעקובוביץ
"היה בלבול מוחלט"

עדות מצמררת: "היו שם 4 שוטרים, אף אחד לא השיב אש"

שמעון כץ
צפו

תיעוד חדש חושף: חמאס תכנן לחטוף את השר בן גביר לעזה

פנחס בן זיו
צפו

פגישה חריגה בבית המשפט: "אני מעריץ שלך"

אבי יעקב
צפו

סער מאשים את אוסטרליה: "לא נקטה באמצעים"

שלמה ריזל
"האשכנזים לא ישמעו לי"

מרן קורא לשינוי בישיבות: "למה לבטל תורה בגלל חנוכה"

פנחס בן זיו
רעות שבעה נפשי

נפגעים רבים בפיגוע טרור רצחני נגד יהודים באוסטרליה

פנחס בן זיו
מתמודד בן 54

האם אביו של הזמר המוכר, הוא המלחין הבא? צפו

המלחינים
אירוע חמור

צפו: עשרות קליעים נורו לבית יהודי בקליפורניה

שמעון כץ
זכרונו לברכה

סוף עצוב לחיפושים אחרי הבחור הנעדר: גופתו אותרה בנחל

אלי יעקובוביץ