לוח מודעות בירושלים. ארכיון | יונתן זינדל, פלאש 90

כבכל שבוע בתוכנית "שטח שיווקי", סקירה קצרה מהקמפיינים הפרסומיים הבולטים שעלו השבוע במגזר. והפעם, את הפינה מגיש הפרסומאי ארי טננבוים, בעל משרד הפרסום 'כתום'. הגשנו בפניכם:

התקופה שמיד אחרי פורים נחשבת למעט יבשה בעולם הפרסום – רגע אחרי הסערות של חגיגות פורים ולפני שהקמפיינים הגדולים של פסח משתלטים על המדיה. אבל מי שמנצל נכון את הימים האלה, מצליח לבלוט ולתפוס מקום אסטרטגי בתודעה של הצרכנים. השבוע ראינו כמה קמפיינים מעניינים ששווה להתעכב עליהם.

"יש" – כרטיס אשראי שטוב לכיס

אחד הקמפיינים הבולטים השבוע היה של 'כרטיס אשראי יש' שנוצר במשרד הפרסום 'אותנטי'. הכרטיס מיתג את עצמו מחדש תחת הסלוגן "כרטיס שטוב לכיס". הפרסום התחיל לתפוס תאוצה, והמשחק המילולי בסלוגן נותן לו חן וקלילות שגורמת לו להיקלט במהירות.

0

פינוק מטיסים אותנו לחו"ל

המותג 'פינוק' יצא בקמפיין חדש שנוצר במשרד הפרסום 'מימד', שמטרתו לעורר את חשק הנסיעה לחו"ל. אחד האלמנטים הבולטים היה שילוב עננים שמעוצבים כשובל אחורי של מטוס – ויזואליה יצירתית שתופסת את העין ומכניסה לאווירת חופשה מפנקת. גם התשדיר המוצלח מצליח בתחילתו לתפוס את האוזן עם אווירה שמשדרת חו"ל. המסר המרכזי כאן הוא לא רק החופשה עצמה, אלא החיבור לחוויה הנעימה ש"מפנקת" את הצרכן.

 

0

 

בנק מרכנתיל – נוכחות חזקה ברדיו ובעיתונים

בנק מרכנתיל החליט להכות בברזל ולתפוס את הכותרות עם מתקפת "דאבלים" בעיתונות החרדית, לצד פריסה גדולה של תשדירים ברדיו. הקמפיין רחב ההיקף מסמן נוכחות משמעותית ומחזק את המותג דווקא בתקופה בה תחום הבנקאות עובר שינויים. משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' יצר קמפיין שמשחק בחכמה על הסלוגן "נפלנו על העו"ש" כדי לשדר שמדובר בהטבות הצטרפות משמעותיות

 

0

 

רשתות המזון מתכוננות לפסח

כבר עכשיו, כשחג הפסח עדיין רחוק יחסית, רשתות המזון התחילו בהכנות הפרסומיות לקראת עונת הקניות הלוהטת. רמי לוי יצא בקמפיין מודעות נרחב עם מסר אחיד וברור: "סל הקניות הזול במדינה". הסלוגן הזה חוזר על עצמו שוב ושוב בתשדירים, בעיתונות, ובשלטי החוצות – טקטיקה שיוצרת חיזוק זכירות ומשדרת מסר חד-משמעי. בנוסף, רשתות נוספות כמו נתיב החסד ובר-כל כבר נראות בפרסומות שמכוונות את הציבור לחג הגדול.

תשדיר רמי לוי >>>

תשדיר בר כל טוב >>>

תשדיר נתיב החסד >>>

 

גל החום מביא איתו גם את המזגנים

עליית הטמפרטורות השבוע נתנה דחיפה לקמפיינים של חברות המזגנים, כשטורנדו ותדיראן לקחו את זה צעד קדימה עם שימוש בסקרים. שני המותגים הציגו מסרים שמבוססים על נתונים שמעידים על בחירת הציבור – אסטרטגיה שמצליחה להניע קהל ולייצר אמון. בעולם שבו כולם רוצים להיות "כמו כולם", ההסתמכות על חוכמת ההמונים היא גישה שיווקית שעובדת.

תשדיר טורנדו >>>

תשדיר תדיראן >>>

האזינו לפינת 'מבט שיווקי' המלאה, והפעם בהגשת ארי טננבוים >>>











עוד כתבות שיעניינו אותך

מה ההבדל

תוך שעות: בחור ישיבה "עריק" נעצר ושוחרר ברקע ההפגנות

אבי יעקב
צפו

"173 קמ"ש? אין מצב בחיים שנסעתי במהירות כזאת"

אבי יעקב
צפו בדברים

נתניהו בכלא: "קיבלנו פה הרבה מודיעין לחילוץ חטופים"

פנחס בן זיו
כבתה השלהבת

מה הוביל לפירוק התזמורת המצליחה? יש פתרון לתעלומה

יוסי חיים
כנס ראשי הפרלמנטרים

יו"ר הכנסת שלף סרטון שמוכיח: "מוות לאמריקה ולישראל"

שלום שטיין
660 ימי לחימה

נחשפה מנהרה של חמאס באורך קילומטר ובה נשק ומטענים

קובי פינקלר
צפו

המגיש נפגע מתגובות קוראי 'אמס'? "צביטה בלב"

פנחס בן זיו
צפו בהדגמה

תהליך קבוצתי שלא נראה כמותו בציבור החרדי

הרב אריה אטינגר
רוח סערה עושה דברו

רעידת אדמה בלב ים: גל צונאמי מתקרב לחופי ארה"ב ויפן

אבי יעקב
צפו

"גנב, גנב": השר זינק ועצר את החשוד

אבי יעקב
הקטל בדרכים

רכב נכנס במשאית בכביש 6; הנהג נהרג במקום

אבי יעקב
אחד על אחד

אלחנן משמרתי חושף: כך הפכתי שיר רוסי לפיוט

יוסי חיים
מסר מהלשכה

נתניהו למשפחות החטופים: "חמאס המכשול העיקרי"

יוני שניידר
תיעוד תת קרקעי

דרמה בקניון: הרכב חשמלי עלה באש בחניון

אבי יעקב
כיבוש הרצועה?

ינון מגל מעדכן: "היומיים שלושה הקרובים דרמטיים מאוד"

פנחס בן זיו
צפו

החסיד לליטאי: "אתה משגע אותי עם המשקפיים"

הרב אריה אטינגר
גלריית ענק

כינוס היסטורי: "רוצים להשמיד אותנו; למסור את הנפש"

נתי קאליש
דברים נחרצים

הגר"ד לנדו לאברך שקיבל צו גיוס: "לא ללכת בשום אופן"

אלי יעקובוביץ
יד קלה על ההדק

עדויות: "המשיך לירות גם אחרי שזיהה את הפצוע כיהודי"

אבי יעקב
בית נאמן?

"זהו, זה נגמר, היום מתגרשים" | צפו

הרב אריה אטינגר