לוח מודעות בירושלים. ארכיון | יונתן זינדל, פלאש 90

כבכל שבוע בתוכנית "שטח שיווקי", סקירה קצרה מהקמפיינים הפרסומיים הבולטים שעלו השבוע במגזר. והפעם, את הפינה מגיש הפרסומאי ארי טננבוים, בעל משרד הפרסום 'כתום'. הגשנו בפניכם:

התקופה שמיד אחרי פורים נחשבת למעט יבשה בעולם הפרסום – רגע אחרי הסערות של חגיגות פורים ולפני שהקמפיינים הגדולים של פסח משתלטים על המדיה. אבל מי שמנצל נכון את הימים האלה, מצליח לבלוט ולתפוס מקום אסטרטגי בתודעה של הצרכנים. השבוע ראינו כמה קמפיינים מעניינים ששווה להתעכב עליהם.

"יש" – כרטיס אשראי שטוב לכיס

אחד הקמפיינים הבולטים השבוע היה של 'כרטיס אשראי יש' שנוצר במשרד הפרסום 'אותנטי'. הכרטיס מיתג את עצמו מחדש תחת הסלוגן "כרטיס שטוב לכיס". הפרסום התחיל לתפוס תאוצה, והמשחק המילולי בסלוגן נותן לו חן וקלילות שגורמת לו להיקלט במהירות.

פינוק מטיסים אותנו לחו"ל

המותג 'פינוק' יצא בקמפיין חדש שנוצר במשרד הפרסום 'מימד', שמטרתו לעורר את חשק הנסיעה לחו"ל. אחד האלמנטים הבולטים היה שילוב עננים שמעוצבים כשובל אחורי של מטוס – ויזואליה יצירתית שתופסת את העין ומכניסה לאווירת חופשה מפנקת. גם התשדיר המוצלח מצליח בתחילתו לתפוס את האוזן עם אווירה שמשדרת חו"ל. המסר המרכזי כאן הוא לא רק החופשה עצמה, אלא החיבור לחוויה הנעימה ש"מפנקת" את הצרכן.

 

 

בנק מרכנתיל – נוכחות חזקה ברדיו ובעיתונים

בנק מרכנתיל החליט להכות בברזל ולתפוס את הכותרות עם מתקפת "דאבלים" בעיתונות החרדית, לצד פריסה גדולה של תשדירים ברדיו. הקמפיין רחב ההיקף מסמן נוכחות משמעותית ומחזק את המותג דווקא בתקופה בה תחום הבנקאות עובר שינויים. משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' יצר קמפיין שמשחק בחכמה על הסלוגן "נפלנו על העו"ש" כדי לשדר שמדובר בהטבות הצטרפות משמעותיות

 

 

רשתות המזון מתכוננות לפסח

כבר עכשיו, כשחג הפסח עדיין רחוק יחסית, רשתות המזון התחילו בהכנות הפרסומיות לקראת עונת הקניות הלוהטת. רמי לוי יצא בקמפיין מודעות נרחב עם מסר אחיד וברור: "סל הקניות הזול במדינה". הסלוגן הזה חוזר על עצמו שוב ושוב בתשדירים, בעיתונות, ובשלטי החוצות – טקטיקה שיוצרת חיזוק זכירות ומשדרת מסר חד-משמעי. בנוסף, רשתות נוספות כמו נתיב החסד ובר-כל כבר נראות בפרסומות שמכוונות את הציבור לחג הגדול.

תשדיר רמי לוי >>>

תשדיר בר כל טוב >>>

תשדיר נתיב החסד >>>

 

גל החום מביא איתו גם את המזגנים

עליית הטמפרטורות השבוע נתנה דחיפה לקמפיינים של חברות המזגנים, כשטורנדו ותדיראן לקחו את זה צעד קדימה עם שימוש בסקרים. שני המותגים הציגו מסרים שמבוססים על נתונים שמעידים על בחירת הציבור – אסטרטגיה שמצליחה להניע קהל ולייצר אמון. בעולם שבו כולם רוצים להיות "כמו כולם", ההסתמכות על חוכמת ההמונים היא גישה שיווקית שעובדת.

תשדיר טורנדו >>>

תשדיר תדיראן >>>

האזינו לפינת 'מבט שיווקי' המלאה, והפעם בהגשת ארי טננבוים >>>











עוד כתבות שיעניינו אותך

פרטים חדשים

מדהים: כך התנהל מאחורי הקלעים מבצע החיסול באיראן

קובי אליה
כך זה נשמע

כשבצלאל קאהן פרץ לגל השקט בליל שבת

נתי שולמן
היום השלישי

נתניהו: "טהרן בוערת, לא נעצור עד הסרת האיום הגרעיני"

שלמה ריזל
שידור חוזר

בסמוך למרחב המוגן: רגע של הפוגה ושמחה עם הקול החדש

מערכת הקול החדש
צפו בתיעוד

הזירה ברחובות: ניצול שואה חולץ מבין ההריסות

קובי פינקלר
צפו

צה"ל פונה ישירות לאזרחי איראן: "התרחקו מהמפעלים"

קובי פינקלר
יד קשה

מכוניות תופת והצפות ביוב: טהרן תחת מתקפה מאסיבית

שלמה ריזל
הוא ולא אחר

צפו: יידל ורדיגר בראיון על האלבום החדש

מנחם טוקר
צפו בתיעודים

היסטוריה: מאות מטרות רגישות הותקפו והושמדו בלב איראן

קובי פינקלר
צפו

למרות המחיר: "ישראל הייתה חייבת לעשות זאת"

אבי יעקב
זה לא מפסיק

מטח שני מאיראן בתוך שעות: נפילות נרשמו בדרום ובצפון

קובי פינקלר
צה"ל חושף

המדענים שחוסלו פיתחו את התקן הפיצוץ של פצצת הגרעין

קובי פינקלר
מקומם

"באר שבע של הבדואים": התיעוד והמעצר המהיר

אבי יעקב
צפו בדברים

נתניהו בזירת האסון: "תחשבו אם לאיראן היה נשק אטומי"

שלמה ריזל
יש לנו הקלטה

הישר מהקבינט: נתניהו ודרעי בשיחת חיזוק

יוסי חיים
אל תנסו את זה

דרמטי: אזרחים תיעדו את נפילת הטיל הקטלנית

גדי פוקס
שמחה לאיד

תיעוד דרמטי: אסירים חגגו את ירי הטילים ונענשו

גדי פוקס
הדברים המלאים

הוראות ראש הישיבה: אילו מוסדות חינוך ימשיכו לפעול?

נתי קאליש
שיחת חיזוק

הגר"ד לנדו: "לומדי התורה, נזר הבריאה, מקיימי העולם"

נתי קאליש
אל תחמיצו

שולמלייכם בשעה חדשה: זה מי שמגיע להתארח

קובי ברומר ומנדי וייס