לוח מודעות בירושלים. ארכיון | יונתן זינדל, פלאש 90

כבכל שבוע בתוכנית "שטח שיווקי", סקירה קצרה מהקמפיינים הפרסומיים הבולטים שעלו השבוע במגזר. והפעם, את הפינה מגיש הפרסומאי ארי טננבוים, בעל משרד הפרסום 'כתום'. הגשנו בפניכם:

התקופה שמיד אחרי פורים נחשבת למעט יבשה בעולם הפרסום – רגע אחרי הסערות של חגיגות פורים ולפני שהקמפיינים הגדולים של פסח משתלטים על המדיה. אבל מי שמנצל נכון את הימים האלה, מצליח לבלוט ולתפוס מקום אסטרטגי בתודעה של הצרכנים. השבוע ראינו כמה קמפיינים מעניינים ששווה להתעכב עליהם.

"יש" – כרטיס אשראי שטוב לכיס

אחד הקמפיינים הבולטים השבוע היה של 'כרטיס אשראי יש' שנוצר במשרד הפרסום 'אותנטי'. הכרטיס מיתג את עצמו מחדש תחת הסלוגן "כרטיס שטוב לכיס". הפרסום התחיל לתפוס תאוצה, והמשחק המילולי בסלוגן נותן לו חן וקלילות שגורמת לו להיקלט במהירות.

פינוק מטיסים אותנו לחו"ל

המותג 'פינוק' יצא בקמפיין חדש שנוצר במשרד הפרסום 'מימד', שמטרתו לעורר את חשק הנסיעה לחו"ל. אחד האלמנטים הבולטים היה שילוב עננים שמעוצבים כשובל אחורי של מטוס – ויזואליה יצירתית שתופסת את העין ומכניסה לאווירת חופשה מפנקת. גם התשדיר המוצלח מצליח בתחילתו לתפוס את האוזן עם אווירה שמשדרת חו"ל. המסר המרכזי כאן הוא לא רק החופשה עצמה, אלא החיבור לחוויה הנעימה ש"מפנקת" את הצרכן.

 

 

בנק מרכנתיל – נוכחות חזקה ברדיו ובעיתונים

בנק מרכנתיל החליט להכות בברזל ולתפוס את הכותרות עם מתקפת "דאבלים" בעיתונות החרדית, לצד פריסה גדולה של תשדירים ברדיו. הקמפיין רחב ההיקף מסמן נוכחות משמעותית ומחזק את המותג דווקא בתקופה בה תחום הבנקאות עובר שינויים. משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' יצר קמפיין שמשחק בחכמה על הסלוגן "נפלנו על העו"ש" כדי לשדר שמדובר בהטבות הצטרפות משמעותיות

 

 

רשתות המזון מתכוננות לפסח

כבר עכשיו, כשחג הפסח עדיין רחוק יחסית, רשתות המזון התחילו בהכנות הפרסומיות לקראת עונת הקניות הלוהטת. רמי לוי יצא בקמפיין מודעות נרחב עם מסר אחיד וברור: "סל הקניות הזול במדינה". הסלוגן הזה חוזר על עצמו שוב ושוב בתשדירים, בעיתונות, ובשלטי החוצות – טקטיקה שיוצרת חיזוק זכירות ומשדרת מסר חד-משמעי. בנוסף, רשתות נוספות כמו נתיב החסד ובר-כל כבר נראות בפרסומות שמכוונות את הציבור לחג הגדול.

תשדיר רמי לוי >>>

תשדיר בר כל טוב >>>

תשדיר נתיב החסד >>>

 

גל החום מביא איתו גם את המזגנים

עליית הטמפרטורות השבוע נתנה דחיפה לקמפיינים של חברות המזגנים, כשטורנדו ותדיראן לקחו את זה צעד קדימה עם שימוש בסקרים. שני המותגים הציגו מסרים שמבוססים על נתונים שמעידים על בחירת הציבור – אסטרטגיה שמצליחה להניע קהל ולייצר אמון. בעולם שבו כולם רוצים להיות "כמו כולם", ההסתמכות על חוכמת ההמונים היא גישה שיווקית שעובדת.

תשדיר טורנדו >>>

תשדיר תדיראן >>>

האזינו לפינת 'מבט שיווקי' המלאה, והפעם בהגשת ארי טננבוים >>>



תגובות








עוד כתבות שיעניינו אותך

פנייה חדה

דרמה בלב ים: מטוס הקרב החליק מהסיפון

שמעון כץ
הדרמה בעיצומה

תיעוד אווירי מכביש 1: השריפות שנקלטו במצלמות התנועה

גדי פוקס
"יש פה מישהו?"

תיעוד דרמטי: מוודאים שאיש לא נשכח בין הרכבים שננטשו

אלי יעקובוביץ
מחאות סוערות

הדרוזים יצאו למחות: "הגנו על האחים שלנו"

אבי יעקב
באופן שיטתי

הסיר שלטי חטופים - ונאלץ להתפטר מתפקידו

שמעון כץ
הסכנה בדרכים

תיעוד קשה: רוכב האופנוע התהפך אל הכביש

אבי יעקב
"סלע על הלב"

"אדם נורמלי לא מעכל את זה; התועבה בטקס עברה כל גבול"

הרב משה בן לולו
"מכשול חמור"

הרב שלום ארוש מתנגד בתוקף למופע של תלמידו

קובי סגל
הרוגים ופצועים

הקלטה העליבה את מוחמד: עימותים אלימים בסוריה

אבי יעקב
12 לוחמי אש נפגעו

9 מוקדי שריפה, 163 צוותי כיבוי פועלים בשטח • כל העדכונים

מערכת אמס
איבוד שליטה

מדינות שולחות סיוע • מצב חסימות הכבישים עקב השריפות

שמעון כץ
חשש כבד

שריפה פרצה בהרי ירושלים: הוכרזה מכת אש, תושבים פונו

שמעון כץ
מנגנון מיוחד

צפו: שיגור ראשון של רקטת 'בר' לעבר עזה

קובי פינקלר
לצמצם סיכונים

תיעוד חריג: הטרקטור הורס את גדר ההפרדה בכביש 1

אבי יעקב
על מה ולמה

המשטרה עצרה "זמר מוכר ולהקתו" והרכב נגרר

גדי פוקס
השריפה בעיר החרדית

האש מתפשטת במהירות: פונו בניינים בבית שמש

שמעון כץ
החרפת המאבק

מחאות סוערות ומחזות חריגים מחוץ ללשכת הגיוס

אלי יעקובוביץ
אחרי הפינוי

תיעוד מצמרר: פורעים ערבים שרפו תפילין וספרי קודש

אלי יעקובוביץ
קסם לחיים

תרגיל מיוחד ומטלטל; המתנה שיכולה לשנות לכם את החיים

הרב אריה אטינגר
צפו

המלון עלה באש: 15 בני אדם נהרגו

שמעון כץ