
לפני כתשעה חודשים, פנתה אחת המאזינות ל'מוקד הציבורי' בעקבות עוול שלטענה נגרם לה לאחר קניית כובע לילד ברשת חנויות הכובעים פרסטר. היא סיפרה כי הם שלחו את בנם יחד עם סבו לרכוש כובע, זאת לאחר שביררה מחירים ואמרו לה כי המחירים נעים באזור ה-500 ש"ח.
לכתבה הקודמת > "בטלפון אמרו לי 600 ש"ח, בחנות – 1000 ש"ח" >>>
עוד באתר:
כשהגיעו הסב והנכד לחנות, הילד ביקש סוג כובע מסוים והמוכר הציע לו כובע ב-1,100 ש"ח בטענה כי "זה מה שיש". בלית ברירה, הסבא שילם והילד יצא שמח וטוב לב.
כשהגיעו לבית, אביו של הילד הזדעק. "מה? 1,100 שקל בשביל כובע? מה קרה?", שאל. הם התקשרו לחנות לברר את העניין. "הוא ביקש את הכובע הכי טוב שיש אז הבאנו לו", טענו. "חזרנו לחנות וקנינו כובע חדש ב-600 ש"ח", סיפרה אז המאזינה, "ביקשנו להחזיר את העודף, המוכר אמר שלא, הוא יכול להחזיר את כל הכסף אך בניכוי 7 אחוז, אמרתי שהכרטיס לא אצלי, אז הוא אמר שאפשר רק לזכות באופן טלפוני אבל אי אפשר לחייב, אלא רק עם כרטיס פיזי".
לדבריה, "אמרתי לו, יש בר מצווה לבן שלי עוד שנה, אז תן לי זיכוי. הוא נתן זיכוי רק לחצי שנה, לא רצה לתת יותר. אמרתי שהחוק מחייב שנתיים, התחילו לצעוק והייתה אווירה לא נעימה, הרגשתי קצת כמו קבצנית, שאני צריכה להתעקש על הכסף שלי".
לאחר התערבות 'המוקד הציבורי', הסאגה הזו הגיעה היום (כ"ה באדר תשפ"ה) אל סיומה. המאזינה התקשרה להודות על המאמצים שהובילו לפתירת העניין. "התקשרו ואמרו שנבוא לקבל את השובר, הגענו ואכן רכשנו לילד כובע בזיכוי ושילמנו את ההפרש".
"באמת שירות מעל ומעבר, מגיע להם צל"ש", ציינה המאזינה והוסיפה: "וכמובן צל"ש גדול לרדיו קול חי שהתערב והצליח לעזור בעניין. הצלתם לי את הכסף ואת עוגמת הנפש".
האזינו לשיחה המלאה מתוך "המוקד הציבורי" בהגשת צבי טסלר >>>