
ניסים מירושלים רכש מכונת כביסה מרשת "עולם הקולנוע והחשמל" וגילה מיד עם פתיחת האריזה דפיקה חמורה בצד המכשיר. "זה לא שריטה – זו ממש מכה פנימה, רואים חיבורים פגומים. לדעתי זה עלול לפגוע בגלגל עצמו והמכונה לא תעבוד", סיפר בתוכנית 'המוקד הציבורי' ב'קול חי'.
לדבריו, פנה מיד לרשת וביקש טיפול מיידי, אך לדבריו נתקל בסחבת. "אמרו לי – היה אסור לך לפתוח את הקרטון. אבל לא היה שום מדבקה או אזהרה. איך אפשר לדעת מה קיבלתי בלי לראות את המוצר?", תיאר. לבסוף נשלח טכנאי מטעם היבואן "א.ח.י. דיגיטל" שהודה כי יש בעיה, אך הלקוח הועבר בין הרשת, היבואן וחברת המשלוחים – וכל גורם ניסה להסיר אחריות.
כשחלפו 14 ימי העסקים החוקיים, ניסים פנה לרשות להגנת הצרכן וניסה לבטל את העסקה. לטענתו, הרשת סירבה ואמרה: "תביא את המכונה אלינו". הוא סירב: "שילמתי משלוח, והמוצר פגום – לפי החוק הם צריכים לבוא לקחת אותו". בינתיים, לדבריו, נשאר חודשים ללא מכונה פעילה, ובדירתו הקטנה נתקע עם מכונה פגומה שתופסת מקום ואינה ניתנת להזזה.

עוד באתר:
מעולם הקולנוע והחשמל נמסר: "המוצר נפתח עצמאית על ידי הלקוח ולא על ידי מתקין כמתחייב בתעודת האחריות וכמופיע במוצר, עקב כך היבואן אינו מוכן לקחת אחריות על הנזק במוצר כפי שהוסבר ללקוח".
ניסים דוחה את הטענה: "לא חיברתי לחשמל, לא הוצאתי מהניילון. ברור שהפגיעה לא קשורה אליי. פשוט מתנערים מאחריות". לדבריו, כבר הגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות ומחכה לדיון: "אני לא מתכוון לוותר".
האזינו לאייטם המלא מתוך 'המוקד הציבורי' ב'קול חי':