
בוקר של הפסד: יו"ר המחנה הציוני, יצחק בוז'י הרצוג, התייחס הבוקר (רביעי) לתוצאות המאכזבות ואמר כי "אני בוודאי מברך ומכבד כל תוצאה. לפני כמה דקות שוחחתי עם נתניהו ובירכתי אותו על הישגו", לדברי הרצוג, "אבל שיהיה ברור – האתגרים הם אותם אתגרים, הבעיות הן אותן בעיות, ולכן אני ולבני נמשיך להוביל את המחנה הציוני בגאון כאלטרנטיבה".
על שאלת עתיד המפלגה בכנסת הבאה אמר הרצוג כי "זה לא הזמן לדון לא בממשלות ולא בקואליציות", לדבריו, "ברגע הזה ישראל זקוקה יותר מכל לקול שמציב אלטרנטיבה. קול שאומר אמת, אמת שלא זכתה לתמיכה כזו שנות דור כמעט, אמת שזכתה לתמיכה של אזרחיות ואזרחים, ואני אומר לכולם שהאמינו – 'יום יבוא'".
כמו"כ אמר הרצוג כי "נמשיך להיאבק למען חברה צודקת יותר, למען אופק מדיני, למען דמוקרטיה יהודית-ישראלית. נשתף פעולה עם כל הגורמים הפוליטיים שיכולים ורוצים לשתף אתנו פעולה, ונמשיך לשרת את העם בכל דרך. אני מתכוון להוביל את המחנה הציוני לתת תקווה ולהביא לתיקון גדול שישראל זקוקה לו".




















