מרדף דרמטי בכביש 65 הסתיים במעצרו של נהג פסול נהיגה, לאחר שלפי המשטרה נמלט מהשוטרים, ניגח ניידות וסיכן את משתמשי הדרך בנהיגה פרועה.
האירוע התרחש במסגרת מבצע האכיפה הארצי “דרך בטוחה”, שמוביל אגף התנועה של משטרת ישראל לאורך חודש יוני, נגד עבירות תנועה מסכנות חיים.
שוטרי משטרת התנועה הארצית, ימת״א מנשה, פעלו בכביש 65 כאשר הבחינו בנהג רכב נוסע בשול הדרך באופן מסכן חיים. השוטרים כרזו לו לעצור, אך הנהג לא נענה לקריאותיהם — והחל להימלט.
עוד באתר:
על פי הודעת המשטרה, הנהג פתח בנסיעה פרועה ומסוכנת בכבישי פרדס חנה־כרכור, כשהשוטרים דולקים אחריו ומנסים לעצור אותו. במהלך הבריחה ניגח הנהג ניידת משטרה שניסתה לחסום את דרכו.
בהמשך, כשהגיע לאזור כרכור, עלה הנהג עם רכבו על מדרכות, וכאשר הבחין בניידת נוספת בדרכו — ניגח גם אותה בניסיון להמשיך ולהימלט.
לאחר מרדף שנמשך דקות ארוכות, ובעקבות החשש המיידי לשלום השוטרים ומשתמשי הדרך, ירה אחד השוטרים לעבר גלגלי הרכב הנמלט. הירי הביא לעצירת הרכב, והנהג נעצר במקום.
בבדיקה ראשונית התברר כי הנהג, בן 33 מחוגלה, נהג בזמן שהוא פסול לנהיגה על ידי משרד הרישוי.
באגף התנועה הדגישו כי ימשיכו לפעול בנחישות נגד נהגים המסכנים את הציבור בנהיגה בריונית ומסוכנת. “כל עבירת תנועה שהשוטרים יבחינו בה תטופל תוך חתירה למגע ואפס סובלנות, כדי להסיר את הסכנה המיידית מהכביש”, נמסר מהמשטרה.
























