
שוטרי תחנת עוז במחוז ירושלים פתחו בחקירה בחשד להתעללות מצד מטפלת בשני פעוטות שהיו תחת אחריותה. על פי המשטרה, המטפלת, בת 49 משכונת הר חומה, חשודה כי צעקה וקיללה את הפעוטות, ובמקרים מסוימים אף התעלמה מבכיים ומצרכיהם בזמן שהיו בהשגחתה.
עם קבלת המידע, החלו חוקרי התחנה לאסוף ראיות וממצאים במסגרת החקירה. אמש נעצרה החשודה והועברה לחקירה בתחנת המשטרה. במשטרה מציינים כי מדובר בחשדות חמורים הנוגעים לשלומם של ילדים רכים, וכי החקירה מתנהלת ברגישות ובמקצועיות.
היום הובאה החשודה לדיון בבית משפט השלום, שם הוארך מעצרה עד לתאריך 29.6.26. בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה להמשך החזקתה לצורך המשך פעולות חקירה.
עוד באתר:
במשטרה מדגישים כי כל דיווח על פגיעה בקטינים מטופל באופן מיידי, וכי יינקטו כל הצעדים הנדרשים כדי להבטיח את שלומם של הילדים המעורבים. החקירה נמשכת וצפויות פעולות נוספות.
המשטרה קוראת לציבור לגלות ערנות ולדווח על כל חשד לפגיעה בקטינים באמצעות מוקד 100 או גורמי הרווחה.
























