במסגרת מבצע דרך בטוחה של אגף התנועה, סייר מסיירת האופנועים הארצית (דרום) עצר הלילה נהג אופנוע בן 17 מבאר טוביה, לאחר מרדף ממושך בכביש 40. האירוע התרחש סמוך לחצות, כאשר הסייר היה כבר בדרכו לביתו בסיום משמרת.
הסייר הבחין באופנוע ללא לוחית זיהוי, כשעליו רוכב נוסף ללא קסדה. הוא סימן לנהג לעצור – אך הנהג פתח בבריחה.
הסייר דלק אחריו לאורך הכביש עד שלבסוף נעצר, לאחר שהחליק מהאופנוע במהלך הניסיון להימלט.
עוד באתר:
בבדיקה ראשונית התברר כי הנהג אינו מחזיק ברישיון נהיגה מתאים לסוג האופנוע. בתגובה לשוטר אמר: “אמרו לי יש שוטר – תברח ישר”. השוטר השיב לו: “אתה עצור”.
לנהג נרשמה הזמנה לדין בגין נהיגה ללא רישיון מתאים ואי־ציות להוראת שוטר, והוא זומן לשימוע. האופנוע הושבת.
























