
העימות בין שר החינוך יואב קיש לנפתלי בנט עולה מדרגה. קיש שלח היום מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים, בעקבות התבטאויותיו של בנט במסיבת עיתונאים שבה מתח ביקורת חריפה על תפקודו של שר החינוך ועל התנהלותו.
במהלך דבריו אמר בנט כי "יש לנו שר חינוך נוראי" והוסיף כי "כולם יודעים במערכת החינוך שכל מה שמעניין זה פריימריז". בעקבות האמירות טוען קיש כי מדובר בפרסומים הפוגעים בשמו הטוב ומציגים אותו באופן שקרי בפני הציבור.
במכתב, שהועבר באמצעות עורכי דינו של השר, נטען כי מדובר ב"פרסומים כוזבים, מופרכים ודיבתיים מיסודם", אשר נועדו, לטענתו, להכפיש את קיש, לעורר כלפיו שנאה ובוז ולייחס לו מניעים פסולים ללא כל בסיס עובדתי. עוד נטען כי הפרסום נעשה כחלק מקמפיין פוליטי שמטרתו לייצר רווח ציבורי באמצעות פגיעה בשמו של שר החינוך.
עוד באתר:
עורכי דינו של קיש הזכירו כי בין הצדדים כבר מתנהל הליך משפטי אחר, העוסק בפרסומי לשון הרע קודמים שיוחסו לבנט. לטענתם, העובדה שהאמירות החדשות נאמרו בזמן שמתנהל ההליך הקודם מחמירה עוד יותר את נסיבות המקרה.
בסיום המכתב נדרש בנט לפרסם התנצלות פומבית וברורה בתוך שבעה ימים ולחזור בו מהדברים. קיש הבהיר כי אם הדרישה לא תיענה, הוא ינחה את באי כוחו להגיש נגד בנט הליכים משפטיים נוספים מכוח חוק איסור לשון הרע ודיני הנזיקין. עד למועד פרסום הידיעה לא נמסרה תגובה מטעמו של בנט.
























