
אירוע חריג במהלך טיסת נשיא המדינה: מסוק צה"ל שבו טס הנשיא מוקדם יותר היום נחת בבסיס חיל האוויר במרכז הארץ, לאחר שנפגע מציפורים במהלך טיסה שגרתית.
מדובר צה"ל נמסר כי לא היו נפגעים באירוע, ולא נגרם נזק למסוק. כחלק מנוהל בטיחות שגרתי, צוות הטיסה הועבר למסוק אחר והמשיך בטיסתו.
המסוק שנפגע הועבר להמשך טיפול ובדיקה של הצוותים הטכניים בחיל האוויר, במטרה להשיבו לפעילות רציפה בהקדם.
עוד באתר:
בצה"ל ציינו כי האירוע מתוחקר כמקובל.
























