
יו"ר הבית היהודי ושר הכלכלה נפתלי בנט התראיין אמש למהדורה המרכזית עם אבי מימרן ואמר כי כי כל אבן שמושלכת הורגת. "מפלגת הבית היהודי תפעל בחקיקה בנושא זריקת האבנים".
לדבריו, יש להעמיד לדין את זורקי האבנים. בנוסף הוא הדגיש כי כולם חייבים להבין שהרשות הפלסטינית מסיתה לרצח.
הוא תינה על הצביעות מהשמאל: "לצערינו מתי שיש חשד על יהודים שמבצעים טרור, כל הנהגת המדינה מגנה את האירועים, בניגוד לרשות הפלסטינית שם מעבירים משכורות למשפחות מחבלים וקוראים כיכרות על שמם".
עוד באתר:
על משרד החינוך אומר בנט כי בשורות בפיו. מספר התלמידות בכיתות יצומצם, ובנוסף לכך ישנה תוספת של סייעת נוספת לכל גן, כולל מעין החינוך התורני והחינוך העצמאי.
"אחד מן הדברים שמנחים אותי הוא להחזיר את הכבוד למורים ולשפר את שכרם".
על חוק נהרי אמר בנט כי ברור לו שישנם הסכמים קואליציונים עם המפלגות החרדיות והם יכובדו לגמרי. "אנחנו מתואמים בנושאים הללו" הטעים.
בנושא סאגת מוסדות הפטור אמר השר בנט כי הוא מגבה את סגן השר מאיר פרוש. במידה ויהיה צורך אני אכנס לעובי הקורה.
























