חיילים אמריקאיים משוחררים יצאו בקמפיין כנגד ההסכם עם איראן. חיילים שנלחמו בעיראק מספרים על חויותיהם ותחושותיהם.
המסר שלהם "צלצלו לסנטור שלכם ואמרו לו להצביע נגד ההסכם".
חיילים אמריקאיים משוחררים יצאו בקמפיין כנגד ההסכם עם איראן. חיילים שנלחמו בעיראק מספרים על חויותיהם ותחושותיהם. המסר שלהם "צלצלו לסנטור שלכם ואמרו לו להצביע נגד ההסכם". https://files.93fm.co.il/new/m/akplayer/dbca7e4d85b8d13e3db51ee8b46893d5.mp4

חיילים אמריקאיים משוחררים יצאו בקמפיין כנגד ההסכם עם איראן. חיילים שנלחמו בעיראק מספרים על חויותיהם ותחושותיהם.
המסר שלהם "צלצלו לסנטור שלכם ואמרו לו להצביע נגד ההסכם".
כלא 10
מצמרר
בנט ממשיך להתרסק
אחרי הפגיעות
אחרי שנה
פרסום ראשון
נחבא אל הכלים
עימות חריף
אלפים נתקעו
מהחטיפה ועד ההכרזה
תפנית בבית המשפט
ב-90 יום
נוכל נותר נוכל
ומיהו "בחור טוב"
השוטר התחנן
בדרך למשבר נוסף?
ראיתם אותו?
מעדני הפרשה
סמוטריץ' לא מבין
הטור השבועי