
מעטפה מוזרה ולא שגרתית המתינה השבוע לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, בלשכתו.
המעטפה שנשלחה על ידי עובד לשעבר הכילה מכתב אישי ושטרות כסף בסך 1500 ש"ח שהיו מצורפים למכתב.
וכך נכתב במכתב: "בעברי הרחוק עבדתי במחלקה סוציאלית בכספים לספקים. בטעות אישרתי תשלום כפול לספק… כאשר גיליתי את התשלום הכפול לא היה לי אומץ לדבר עם הבוס על הטעות ושמרתי את זה בסוד.
עוד באתר:
זכור לי שהסכום היה כ-1,100 לירות, ולכן רצו"ב 1,550 שקלים חדשים. אני בהרגשה ובידיעה שבאשמתי העירייה שילמה תשלום כפול לספק. אני מקווה שהסכום הזה יכסה את התשלום שאישרתי בטעות".
לאחר שבעירייה לא אתרו את העובד, אמר ברקת כי "לא בכל יום מגיע מכתב מרגש כל כך ללשכתי, שמוכיח שיושר והגינות הם ערכים שאין עליהם התיישנות. למרות שכנראה לעולם לא נדע מי הוא, החלטתי לוותר לו על החוב ולתרום את הכסף לנזקקים".

























