
עורך דינו של עלאן, ג'מיל חטיב, אמר הבוקר לנעמה אנגל משאלי מאתר nrg כי לפני זמן קצר הוא קיבל מהפרקליטות הצעה, לפיה עלאן ישוחרר בתום תקופת המעצר המנהלי בתחילת חודש נובמבר 2015 ומעצרו לא יוארך בשלישית. עורך הדין עושה כעת את דרכו לבית החולים להציג את ההצעה לעלאן, ולהערכתו הוא צפוי לקבלה.
לדברי חטיב ל-nrg "השאלה היא האם המדינה מוכנה לשאת באחריות למצב כזה שעשוי להבעיר את השטח. אני בטוח שהנושא נשקל. בית המשפט רמז שצריך לסיים את העניין כי יש שינוי בנסיבות במצבו של מוחמד עלאן, וברגע זה הוא כבר לא מסוכן באותה רמה. אם לאחר שישתחרר, הוא יחזור וישתלב בפעילות טרור, שיעצרו אותו שוב. מרבית העצירים שחזרו לכלא לא שבתו רעב שוב".




















