
רק שנה חלפה מאז שהרשת הוצפה באנשים שמתעדים את עצמם שופכים דלי קרח על ראשם, במה שכונה "אתגר דלי הקרח" שיצר קמפיין ויראלי עולמי הנועד להעלות מודעות ולגייס כסף לחקר וריפוי מחלת הניוון שרירים als.
הקמפיין גם ספג ביקורות וגיכוחים, שכעת מקבלים מענה מקבוצת חוקרים מארה"ב שמציגים הישגים פורצי דרך בחקר המחלה, ומייחסים זאת, בין היתר, לאתגר דלי הקרח
עוד באתר:
"ללא הקמפיין, לא היינו יכולים להתקדם במחקר באותה מהירות שבה התקדמנו", אמר פרופסור פיליפ וונג, ראש צוות המחקר, "התרומות מהאתגר הם כמובן רק חלק מהמאמץ, אך הם סייעו לנו רבות". וונג והצוות שלו חוקרים את מחלת ה-ALS כבר יותר מעשור, אך לדבריהם, המיליונים שגויסו אפשרו לצוות לבצע ניסויים "בעלי סיכון גבוה והצלחה גבוהה".
האם זה יגרום לכם להצטרף לאתגר הויראלי הבא…?