
עולם הפרסום רווי היצרים והאינטריגות מסתער בידיים חשופות על המקרה הבא, בו נראה כי קמפיין גדול שהפיק משרד מקומי, "זכה" להעתקה מדויקת ברשת עולמית מובילה. במקום לזעום ולאיים בתביעות, ממנף המשרד הישראלי את המקרה בכדי לעשות לעצמו יחסי ציבור, ולהציג זאת כהכרה עולמית במקצועיותו.
"משרת החלומות – שתו בירה ותקבלו שכר של 12,000 דולר". אם ההצעה נשמעת מוכרת היא בגלל שמדובר בגניבת קמפיין של חברת טמפו, שחיפשה בקיץ שעבר טועם לבירה גולדסטאר בשכר של 12,000 שקל.
בטמפו הופתעו לגלות שרשת פאבים אמריקאית בשם "עולם הבירה", יצאה בקמפיין לחיפוש מתמחים שיעבירו את הקיץ הקרוב בשתיית בירה במבשלות והציעו לציבור לשלוח אליהם קורות חיים כדי להתחרות על המשרה.
עוד באתר:
לפני שנה, טמפו איישו את המקום הפנוי בפאנל טועמי הבירה עם נציג הציבור שלקח חלק בתהליך. לאיתור המועמד פורסמו מודעות דרושים בעיתונות שהציגו את ג'וב החלומות המצריך הגעה למבשלה אחת לשבוע ביום הייצור, כדי ללגום מהבירה המיוצרת ולאשר אותה כחלק מפאנל טועמים מקצועי תמורת שכר של 12 אלף שקל. על המשרה התחרו 15 אלף מועמדים.
ממשרד הפרסום "בית הקונספטים אלנבי" שאחראי על הפקת פרויקט טועם הבירה של גולדסטאר נמסר: "אנו רואים את גניבת הקמפיין כסוג של מחמאה. הדהימה אותנו רמת ההעתקה עד לסכום שרשום על הצ'ק החודשי של הטועם".