סמוך לשעה 15:00 נתקבל דיווח במוקד 102 של כב״ה ירושלים על שריפת חורש ליד מושב תרום, למקום הוזנקו תחילה 4 צוותים מתחנה אזורית בית שמש וזוג מטוסי כיבוי.
הצוותים שהגיעו למקום, מצאו שריפה ביער הנשיא, והחלו לבלום את האש ולמנוע התפשטות לכיוון הבתים.
[fvplayer id="263"]
























