
היום עולה בבית שמש הוותיקה הקמפיין החדש של מטה ראש העיר משה אבובטבול.
המטה מונה כ-40 איש שגוייסו למען בחירתו מחדש של אבוטבול לתפקיד. בראש המטה הוצב איש העסקים יצחק רבר שגייס את כל החברים לעבודה סיזיפית עד לניצחון המיוחל.
בשחה עם אתר קול חי אומר רבר כי לאנשים בעיר הישנה נמאס מההסתה, הקמפיין שהעלה כהן שמציג את המגזר החרדי באור שלילי רק הכין את השטח לתשובה של אבוטבול. הרבה חיוך והרבה אהבה.
עוד באתר:
"אנשים בעיר יודעים שאבוטבול הוא עממי והעיר הוותיקה היא כר נרחב לפעולה. החל משבוע הבא נסתער על העיר כדי להביא לניצחון" אומר רבר.
לקול חי נודע כי המעצב הגרפ צביקה סלומון אמון על עיצוב הקמפיין, ויחד עם צוות החשיבה אמור לעלות השבוע גם קמפיין לציבור החרדי שיתבסס על הפסוק "להקהל ולעמוד על נפשם".
הפעילות בעיר הוותיקה תוגבר לקראת סוף השבוע. מודעות יכסו את האוטובוסים ועיתוני סופ"ש יקבלו גם הם את חלקם.